Ja idag sprang man ner till ica o hämta ut ett paket man beställt, 3 veckor sedan. Wohoo idag ska bindtråden glöda tänkte man. Men priset stämmer inte mot vad jag beställde. De vart billigare, hmmmm skumt. Öppnar lilla paketet och kikar igenom prylarna. 3 st hjorthår brun, gul och oliv, men va skumt ett av dom ser helskumt ut och är stenhårt skin på. Oki tar upp den och känner på håret tycker det går lite lätt av jämför med de andra som är betydligt mer flexibla. Har man beställt 3 st PREMIUM hår vill man väl ha det, inte 2 och en 3:dje som verkar va hittad nere i källaren "bra-att-ha-lådan". Kikar vidarefasan fjädrarna man beställt i naturlig färg är GULA ? visste inte att de fanns gula fasaner. Nu börjar man lacka ur ordentligt. Kollar nästa sak guldskallar, fattas en oki därför billigare. Men vänta nu 3 st av 25 kommer inte gå att användas finns inge hål i dom. Kollar orderlistan några saker kryssade med text slut på lager.....ringer man inte kunden då och frågar hur man ska göra ????
Att skicka tillbaka skiten kommer inte på frågan för det är det inte värt, utan får försöka använda materialet så bäst det går. Tur att man inte väntade till löningen o la en stor order. Kommer aldrig mer beställa från denna butik och kommer garanterat inte rekomendera den till nån jag känner.
Har ni andra beställt från WITTLOCK, har ni haft detta problem ?
Att skicka tillbaka skiten kommer inte på frågan för det är det inte värt, utan får försöka använda materialet så bäst det går. Tur att man inte väntade till löningen o la en stor order. Kommer aldrig mer beställa från denna butik och kommer garanterat inte rekomendera den till nån jag känner.
Har ni andra beställt från WITTLOCK, har ni haft detta problem ?
Kommentera