Äntligen kom beställda bindar prylarna !? Eller ?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Äntligen kom beställda bindar prylarna !? Eller ??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av axe Visa inlägg
    Borde väl inte lägga mig i en flugfisketråd men brukar läsa lite där jock är å skriver då flugfisket fashinerar mig lite samt att gillar att titta på snygga flugor.

Men till saken. dålig kundhantering. Skriver för att vi är alla kunder och som kund kan man bara hjälpa andra kunder på ett sätt och det är INTE som i texten ovan. Man ska inte förkasta korgen med äpplen för att en frukt är rutten eller hur ?

Om jag som kund inte återkopplar den dåliga servicen, Hur ska då firman kunna rätta å ta bort det ruttna äpplet ? Ofta är det en dålig anställd som skiter i vad han kastar ner i lådan, Påtalar man inte det så sätter man ju bara nästa kund i samma sits. Och man fråntar företaget möjligheten att rätta till problemet.

Dessutom så brukar dom flesta företag vara väldigt måna om att dylika händelser rättas ögonaböj, Skulle TS berätta vad han fått så är jag säker på att firman packar en ny låda komplett med finaste grejjor HELT UTAN KOSTNAD, så har i alla fall jag ALLTID blivit behandlad.

ATT bara skita i det anser jag sätter både företaget och andra kunder i samma ovisshet, så reklamera ! ! ! om det därefter inte sker en förbättring så kan man väl varna andra för det företaget. MEN ABSOLUT inte innan dom fått chansen att rätta till misstaget.

Min synpunkt och inget annat
    Jag har haft samtal om deras dåliga service med en av deras ägare, det gällde både mina och en kompis saker som aldrig blev rätt. Som synes är så har ju det samtalet, för några år sen, inte gjort leveranssäkerheten ett dugg bättre.
    Köp från andra ställen.
    A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Nej det är helt sant det du skriver. Handlarna ska visst ha en chans att reparera skadan kunden lider. Men det finns trots allt några rötägg till handlare som vägrar att bättra sig trots skäll på forum och irriterade kunder som hör av sig.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Funkar inte en simpel beställning så varför skulle något så "avancerat" som en reklamation fungera för ? Sen är man inte den enda som är missnöjd med dom så det är deras förlust. Började med flugfisket och bindandet i fjol efter 15 års vila. Så allt skulle skaffas på nytt. Om det hade skött sig med första ordern hade de tjänat minst 7000-8000kr på att ha mig som kund detta gäller bara verktyg och bindmaterialet. Sen behövs det en hel del saker till själva fisket som jag valt att beställa annanstans.

Nä gillar när saker fungerar som de skall och vill slippa lägga ner energi på struliga leverantörer/butiker
        FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
        SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Jock: Jon startar väl Profly nu i kungsbacka så tvivlar på att han är kvar på wittlock.
          http://www.silverbums.com

Kommentera

Hej, ber lite om ursäkt, de va inte min mening att peka finger eller försöka rätta er utan bara lämna en synpunkt på hur vi kan puscha dåliga försäljare att bättra sig.

Men jag hör vad ni säger och visst, jag är också sån där det finns en gräns, och då är det precis som ni säger.

Sorry om jag lägger mig i, men jag är å tjuvläser lite i era flugtrådar lite då och då, fascinerande fiske det ni bedriver, är lite flugbiten utan att vara flugfiskare, jag är den som står där lite dumt på mässan och kollar flugbindning utan att fatta ett dyft. Gillar dom bilder jag såg i en tråd. Häftigt imponerande skapelser.

Ha en bra kväll
            Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Skumt!
              Jag har inte haft några problem med de och jag brukar beställa lite flugbindning saker ett par gånger per år från de.
              Ska akta mig i framtiden, med tanke på det jag läser här.
              Häls/T

Kommentera

Förbannat synd att det inte går att lita på webshopen. För butiken i sig är löjligt välsorterad.

Kommentera

allt handlar om kostnader i dagsläget tyvärr, en fysisk butik betalar ocker hyror medans en nätbutik kan du ha hemma i förrådet. Det bästa är en kombination av dessa båda som de flesta har i dagsläget, men då kanske det blir för mycket för lilla butiken och ta hand om näthandeln också. Vet inte hur man prioriterar i sådana lägen då varan nästan tar slut, nätkunderna eller de fysiska kunderna i första hand !?
                  FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
                  SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Idag är det väl inte så svårt att ha lagerkoll på både web butik samt vanlig butik . Och alla kunder förtjänar väl lika bra service!

Kommentera

Vet en butik som sköter det rätt så bra iaf. Finns i Hbg

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av andreas@ramtveten.se, 2024-08-08, 15:34
                      1 svar
                      136 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg .art
                      av .art

Arbetar...
                      X