Äntligen kom beställda bindar prylarna !? Eller ?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Äntligen kom beställda bindar prylarna !? Eller ??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Guideline Visa inlägg
    Jag tycker du ska skicka tillbaka eländet.
    Skulle kunna göra det men tycker att det är omständigt. Då får man betala för tillbaka leveransen och sen börjar bråket om pengarna som skall betalas tillbaka. Kan använda materialet som va ok.....men som jag skrev tidigare kommer aldrig handla av dom mer och kommer inte rekomendera dom till nån man känner.

Lite snabbt räknat blir det 3st till förutom jag som börjat binda flugor och lagret på varor obefintlig. Så med enkel matte kan man räkna ut att dom torskade 4st kunder som behöver köpa nästan allt som behövs för flugbindning. Ni som hållt på ett tag vet att det inte är gratis......wittlocks förlust i mina ögon, inte min
    FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
    SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

#wittlocks förlust i mina ögon, inte min#

Ja, fortsätter de på detta sätt? Så har de verkligen bundit ris åt egen rumpa så att säga. Rykten....både bra och dåliga färdas fort på nätet.

Egentligen så skulle vi ha en tråd med tips på bra flugfiske och flug material handlare här.
      Och kanske även en svart lista?

Flugbindning.com var en ny butik för mig. Ser ut att ha ett bra sortiment. Och är de så bra på att leverera som du säger colamannen? Då är det ju toppen.
      Senast ändrad av Jock Scott; 2011-10-21, 10:30.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Jag har slutat att handla av wittlock för att man aldrig får det man beställer.
        Jag tror dom skickar med fel saker för att dom räknar med att folk tycker det är för omständigt att skicka tillbaka. Det var därför jag tyckte att du skulle göra det.
        Jag vet inte någon riktigt bra flugbindningsbutik på nätet men ska jag göra en större beställning så lutar det åt att det blir från usa, dom verkar vara mer noga med att få nöjda kunder, även om det råkar vara på andra sidan jorden.
        A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Skulle dom bara vara hälften så bra, som jag säger så slår dom de flesta!! Helt klart min favoritbutik. Ska man ha en synpunkt så är det att de fattas en del bilder på produkterna. Men det ska tydligen vara på gång.

Kommentera

Ursprungligen postat av Colamannen Visa inlägg
            Skulle dom bara vara hälften så bra, som jag säger så slår dom de flesta!! Helt klart min favoritbutik. Ska man ha en synpunkt så är det att de fattas en del bilder på produkterna. Men det ska tydligen vara på gång.
            Även en blind höna hittar korn.
            A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Låter bra det! Hoppas de fixar bilder snart då. Så att de inte gör som Stockholms flugfiske center gjort där hälften av produkt bilderna saknas....efter ett år. Då tappar man kunder i parti och minut.

En ny butik som har en väldigt trevlig ägare är Uffes flugor och fiske. Må vara att än så länge så har han inget större utbud. Men han svarar snabbt på mail och är hjälpsam. + skickar varorna snabbt.

Och så har han Jsons, Hends och Virtual nymph flug material också.
              Senast ändrad av Jock Scott; 2011-10-21, 12:59.

Kommentera

Wittlock håller på o gå i stöpet totalt, ingen kundvård at all numera.

Lämnar inte in grejer på service som lämnas in i butik osv.

Kan inte råda någon att handla med dem mer än små saker över disk isf.

Tycker det är synd då de haft ruggigt sortiment för flugfisket och bindandet.

Kommentera

Jag kan rekommendera http://sportfiskaren.nu/
                  Beställde ett flugbindningset och hade det i brevlådan dagen efter.
                  Pratade även i telefon med affären och dom var verkligen supertrevliga och hjälpsamma.
                  Kommer nog bli fler beställningar från denna affär, vet inte hur sortimentet står sig mot andra butiker, handlade här på ren rekomendation, ni bindningsrävar har säker större koll på priser/utbud så varför inte som ni hade uppe i tråden en egen tråd om webbutiker och "betyg"? :-)

Kommentera

Jo men sportfiskaren.nu verkar ha ett hyfsat brett sortiment av flug bindar material. Och priserna är ju o.k. också.

Nät butiker med riktigt bra service växer inte på träd!

Nu är du inte bara fast i flugfiske träsket. Välkommen i flug bindar dito också.
                    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-02-24, 15:44.

Kommentera

Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
                      Nä kommer att göra det enda rätta som kund, handlar inte därifrån nån mer helt enkelt. Priserna är bra som de har men jag betalar lite extra och får den service man räknar med att få av en butik som är mån om sina kunder. Enklaste lösningen i mina ögon ordern va som tur va under 500kr så inget att bråka om egentligen men men.....finns andra butiker som säljer bindmaterial så jag försöker på nästa
                      Borde väl inte lägga mig i en flugfisketråd men brukar läsa lite där jock är å skriver då flugfisket fashinerar mig lite samt att gillar att titta på snygga flugor.

Men till saken. dålig kundhantering. Skriver för att vi är alla kunder och som kund kan man bara hjälpa andra kunder på ett sätt och det är INTE som i texten ovan. Man ska inte förkasta korgen med äpplen för att en frukt är rutten eller hur ?

Om jag som kund inte återkopplar den dåliga servicen, Hur ska då firman kunna rätta å ta bort det ruttna äpplet ? Ofta är det en dålig anställd som skiter i vad han kastar ner i lådan, Påtalar man inte det så sätter man ju bara nästa kund i samma sits. Och man fråntar företaget möjligheten att rätta till problemet.

Dessutom så brukar dom flesta företag vara väldigt måna om att dylika händelser rättas ögonaböj, Skulle TS berätta vad han fått så är jag säker på att firman packar en ny låda komplett med finaste grejjor HELT UTAN KOSTNAD, så har i alla fall jag ALLTID blivit behandlad.

ATT bara skita i det anser jag sätter både företaget och andra kunder i samma ovisshet, så reklamera ! ! ! om det därefter inte sker en förbättring så kan man väl varna andra för det företaget. MEN ABSOLUT inte innan dom fått chansen att rätta till misstaget.

Min synpunkt och inget annat
                      Senast ändrad av Exxet; 2012-02-24, 15:52.
                      Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av andreas@ramtveten.se, 2024-08-08, 15:34
                      1 svar
                      137 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg .art
                      av .art

Arbetar...
                      X