Jag var inne på Lundgrens för en tid sedan och fick syn på Kjelle Lundbergs cisco i färgen motoroil. Ha-begäret kom direkt, så jävla fin färg. Det ska tydligen vara en sk. Chameleon färg. Är det någon som vet vilken det är och var man köper den?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kjelles Chameleon färg
Collapse
X
-
Kjelles Chameleon färg
- My biggest nightmare is that when I die, my wife will sell my fishing tackle for what I told her I paid for it.
backlure.blogspot.com
Instagram @backlureTaggar: Ingen
-
Kanon! Tackar för det. Såg att det fanns flera färger av samma typ, är alla lika grymma lr?
Ursprungligen postat av mangeboy79 Visa inlägghttp://www.umeabilfarg.se/?artnr=04 4400GEM&cat_id=60
gem ruby- My biggest nightmare is that when I die, my wife will sell my fishing tackle for what I told her I paid for it.
backlure.blogspot.com
Instagram @backlure
Kommentera
-
Jag vet inte om det är samma sak , men jag hittade dessa . Borde vara rätt effektiv, häftigt i alla fall.
Kommentera
-
förutom att du har färger med denna effekten har du även candy apple, samma effekt men som blandas med klarlacken, det blir en semitransparent hinna som ifrån vissa vinkar syns och från andra inte. Stora skillnaden mellan detta och färgerna är MYYYCKET större valfrihet, du kan tex ha vit pärlemor och orange, lilametallic och grön, solid svart och guld eller vad som helst, bara din fantasi sätter gränserna.
Jag har lackat en del med candy apple, det jag kan komma på direkteb är: grå / blå, mörkgrön / guld och beige / orange... Alla dessa tre blev grymt lyckade(kanske därför jag kommer ihåg), sen testade jag en del som inte blev fullt lika bra också då tänker jag framförallt på lila / grön men det var egentligen inte så att brytningen var ful, bara att det såg tacky ut på den bilen.
Det hade nog kunnat vara coolt att lacka beten med, men det måste ju som sagt blandas i klarlacken och eftersom det ska sprutas på med "kryssprutning" eller vad man kallar det (om du rör sprutan horisontellt när du lägger på första lagret, ska gå vertikalt nästa) så blir det kanske svårt att få bra på en sån liten sak som en vobbler.Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.
Kommentera
-
Beställde från Ume bilfärg, Gem Jade och Gem Ruby. Ska bli ruskigt spännande att testa.- My biggest nightmare is that when I die, my wife will sell my fishing tackle for what I told her I paid for it.
backlure.blogspot.com
Instagram @backlure
Kommentera
-
CAB har även dom en del Chameleont färger
Serien består av tre produkter: röd-gul Foxy Lady, en blå-grön Blå Ängeln och Violet Green Purple Haze.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era nya beten!av MagMånga år sedan jag sist var aktiv på FS.
Förr var det nästan uteslutande gäddbeten som...6 Foton-
Kanal: Betestillverkning
2024-07-15, 20:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Abukah, 2012-04-19, 19:18
|
704 svar
188 104 visningar
0 gillar