Nya staminainc. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya staminainc.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nya staminainc.

Jag får detta felmeddelande när jag skall bekräfta min order.Kanske kan någon här hjälpa mig??
    .
    Your payment transaction has been declined. The following reason was provided by the authorization service:
    This transaction has been declined. #2

If possible, please go back and make the appropriate corrections, to successfully complete your order

Förövrigt så har stamina bytt till lurepartsonline.com. Sidan är JÄTTE seg dessutom.

Ursprungligen postat av Team-Stina Visa inlägg
    Jag får detta felmeddelande när jag skall bekräfta min order.Kanske kan någon här hjälpa mig??
    .
    Your payment transaction has been declined. The following reason was provided by the authorization service:
    This transaction has been declined. #2

If possible, please go back and make the appropriate corrections, to successfully complete your order

Förövrigt så har stamina bytt till lurepartsonline.com. Sidan är JÄTTE seg dessutom.
    Jag beställde natten till den 20e och fick också upp felmeddelande, fast i mitt stod det att den angivna adressen inte stämde överens med kortets, (vilket inte var sant), vi kan därför inte genomföra ditt köp.

sen stod det även som hos dig "If possible, please go back and make the appropriate corrections, to successfully complete your order" jag gick då tillbaka och ändrade lite i adressen bla tog bort prickarna på å ä & ö samt lite mellanslag, totalt fyra gånger försökte jag. men samma meddelande dök gång på gång upp så jag sket it.

senare visade det sig att pengarna hade dragits FYRA GÅNGER, trots att det då stod att köpet inte gick att genomföra. skicka då ett halvbittert mail berättade vad som hade hänt, har fortfarande inte fått ngt svar.

påpekade även att de borde se över sin "slogan" på startsidan "QUICK, SAFE AND HASSLE-FREE ORDERING FROM THE CONVENIENCE OF YOUR HOME - GUARANTEED!"

vad jag hoppas på att det inte bara har hänt mig och att det är därför som de inte har svarat...

Kommentera

ring dit.. snacka med Scott han e bra..
      www.andreelures.se

Kommentera

Jag beställde i mitten av Dec med lev.-adress i staterna...det kom aldrig fram så dom skickade en ny sändning med UPS till mig i Sverige...så en del krångel hade jag med. Men inga problem med beställninga via sajten.
        12 hours
        1,440 casts
        2 followers
        1 strike
        DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.

Kommentera

Ursprungligen postat av Andree Visa inlägg
          ring dit.. snacka med Scott han e bra..
          tänkte göra det om jag inte har fått svar den här veckan.

CST = central state time?

om ja hur många h - innebär det?

Kommentera

Hoppas nu att dom inte har dragit pengar för alla de gånger som jag har testat.Har väl testat en 6ggr minst med felmeddelande som svar varje gång.
            Den gamla sidan var mkt bättre hade aldrig problem med den.

Kommentera

Har råkat ut för samma sak när jag beställt via nätet. Försökte 4 ggr men det lyckades inte. Kollade sedan på banken och såg att pengarna dragits 4ggr. Ringde banken och dom sade att pengarna hade blivit reserverade men att köpet blivit refused eller reverserat, minns inte riktigt.
              Tog 4-5 bankdagar innan reserveringen av pengarna var borta.

Kommentera

Ursprungligen postat av Marsupilami Visa inlägg
                Har råkat ut för samma sak när jag beställt via nätet. Försökte 4 ggr men det lyckades inte. Kollade sedan på banken och såg att pengarna dragits 4ggr. Ringde banken och dom sade att pengarna hade blivit reserverade men att köpet blivit refused eller reverserat, minns inte riktigt.
                Tog 4-5 bankdagar innan reserveringen av pengarna var borta.
                ok, hade nästan en känsla av de bara är reserverade, tror att jag har varit med om ngt liknande en gång men att jag har glömt bort det, men kom på det nu när du tog upp det.

problem två återstår dock, hur beställer man när sidan inte fungerar? man kan ju alltid ringa ir faxa in men problemet med betalning återstår. någon som har en bra lösning?

Kommentera

Ursprungligen postat av Holme Visa inlägg
                  ok, hade nästan en känsla av de bara är reserverade, tror att jag har varit med om ngt liknande en gång men att jag har glömt bort det, men kom på det nu när du tog upp det.

problem två återstår dock, hur beställer man när sidan inte fungerar? man kan ju alltid ringa ir faxa in men problemet med betalning återstår. någon som har en bra lösning?
                  Så ni menar att det kommer att lösa sig automatiskt? Men de har ju ändå dragit pengar från mitt konto,sätts dom tillbaka efter 4-5 bankdagar?
                  Hur mkt beställde du för Holme?

Uppdatera ´gärna hur det går.

//kent

Kommentera

ring på eftermiddan .. har dom öppet så svarar dom... dom är väldigt måna om att behålla sina skandinaviska kunder, dom känner väl till siter som lureparts och dyl.
                    www.andreelures.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Abukah, 2012-04-19, 19:18
                    712 svar
                    188 746 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg anteman