Hej, skaffade mig en airbrush tidigare från jula, det är den icke toppmatade varianten och nu har jag kommit på att jag hellre skulle vilja ha en toppmatad. Då funderade jag på den toppmatade varianten från jula men eftersom jag nån gång kommer vilja ha en riktigare känns det onödingt att köpa en till för 300 när jag istället kan köpa en lite bättre direkt.
Har läst igenom bland airbrushtrådarna och vart lite sugen på Evolution Silverline fPc Two-in-One sprutan. Var på G att beställa en sådan av hobbybokhandeln men dom tar tydligen inte in aibrushes under sommarn. Så nu vart det svårt. Skulle behöva få tag på en ganska snart, nån som har något tips på en bra spruta/företag som säljer?
Tack på föhand
Sitrec
Har läst igenom bland airbrushtrådarna och vart lite sugen på Evolution Silverline fPc Two-in-One sprutan. Var på G att beställa en sådan av hobbybokhandeln men dom tar tydligen inte in aibrushes under sommarn. Så nu vart det svårt. Skulle behöva få tag på en ganska snart, nån som har något tips på en bra spruta/företag som säljer?
Tack på föhand
Sitrec
Kommentera