Har suttit och kikat runt lite på lurebuilding.nl nu några timmar. Har även försökt hitta fler liknande sidor. Är det någon som känner till någon annan sida för betestillverkning?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fler länkar...?
Collapse
X
-
www.tackleunderground.com Härlig sida med några svenskar med. Jag kan inte logga in på mitt konto, men det går ändå att läsa alla inlägg och kolla i albumet. Det väldigt likt fiskesnack, fast bara om att göra beten istället. Lycka tillGoogle wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
-
Det finns en del tips på den här sidan med, inte så mycket som på luremaking men ändå. Dessutom har de en webbshop där man kan köpa lösa beteskomponenter av olika slag (klicka på länken On-Line Catalogue överst för att komma till shoppen).
The Lure Makers Workshop. Learn the secrets of professional lure makers. Come see how to make all of your favorite fishing lures. In no time at all you'll be making your own jigs, spinners, spoons, hand carve your own wooden body baits, tying bucktail, painting and airbrushing all sorts of fancy patterns onto your lures. A must see for all anglers!! You will save up to 90%, hundreds of dollars a year for most anglers, by making your own tackle.Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Ursprungligen postat av gorgen Visa inläggHar suttit och kikat runt lite på lurebuilding.nl nu några timmar. Har även försökt hitta fler liknande sidor. Är det någon som känner till någon annan sida för betestillverkning?sigpic
Kommentera
-
Det är en sak att läsa på om betesbyggnad, en hel annan att själv bygga beten. Det kan jag intyga. Fick för övrigt min första gädda på hemmagjord jerk i fredags. Gäddan vägde väl ungefär 1 kg, men dock var det en skön känsla.
Det finns ett finsk forum som är helt sjukt. Jag förstår inte ett skit av vad de skriver, men bilderna talar för sig själv. Grymma killar(och kanske tjejer) som slår det mesta.
Har länken på hemmadatorn så ska lägga in den sen.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era nya beten!av MagMånga år sedan jag sist var aktiv på FS.
Förr var det nästan uteslutande gäddbeten som...6 Foton-
Kanal: Betestillverkning
2024-07-15, 20:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Abukah, 2012-04-19, 19:18
|
704 svar
188 098 visningar
0 gillar