Glitter - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Glitter

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Flodebanan
    För att hitta div. glitter :
    google

Om du inte ens vet varför frågan ställs svara inte med ett sånt dumt svar. Sjysst glitter är pissvårt att hitta.
    .................................................. ......................
    :popcorn

Kommentera

FLashabou borde väl gå o klippa ner i små bitar och använda? dom är ju t.o.m gjorde för det, om ändock i flugor

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
        För att hitta div. glitter :
        google

Det mesta finns att hitta via google men hela poängen med detta forum är väl att diskutera och fråga om andras tips och erfarenheter? Tagga ner med dina halvdryga komentarer som känns som dom upprepas gång på gång!

Kommentera

staminainc.com är ett bra ställe....
          Allt är mört som glimmar!

Kommentera

På Åland fanns en importör som hade en massa glitter.
            Kommer inte f%n på vad dom hette.
            Kanske Perx kan undersöka.
            Stod där o petade på naklarna, så kom han runt hörnet o hoppade på knivet, sjutton gånger.

Kommentera

glitter

står inför ett val ang glitter , förtaget jag tidigare jobbade på vet jag har 2-300 liter industri glitter som är väldig fint tåligt och svindyrt "tål kemikalier av modell starka samt värme upp till 300 grader" kan få möjlighet att köpa hela partiet men behöver en fingervisning på vad det skulle kunna vara värt per dl .
              funderade på 50 kr dl elller 700 kr litern , färgerna e jag inte hundra på men tror att det finns silver . multi (blandat) svart . guld . blått . rött ..

kommer efter svar från er att kolla vad jag kan få ge för glittret och sedan stark överväga att bli försäljare , dock kommer jag att pma ett par personer på foumet
              så de kan få gratis ex för att sedan ge betyg på det som jag säljer...

detta kommer inte att vara mej tillhanda innan hösten men vill kolla intesset
              innan jag lägger ett bud så jag vet vad det kan vara värt..
              mvh girren33 / Håkan

mvh Håkan
              sigpic

Kommentera

var faktiskt o köpte glitter idag på Panduro men jag är inte riktigt nöjd lite för stora flingor tycker jag
                skulle vara intressant o se ditt glitter !!
                www.andreelures.se

Kommentera

slömetaren

detta glitter är i vissa färger nästan flytande , har tidigare blandats med färg
                  som en fingervisning på korn storleken.. men som sagt om jag får ett vettigt pris så kan jag ha det hemma till efter sommaren
                  sigpic

Kommentera

Rent spontant så känns det ganska mycket med 50 spänn för 1 dl glitter om du nu ska köpa på dig så stora mängder.

Ibland kan man köpa glitter i fyndhörnor och sånt hos hobbyaffärer. Panduro tex. har en fabriksförsäljning i Malmö där man ibland kan köpa hyffsat stora burkar för en hyffsad peng.

Skulle bara ge kanske 10 spänn för en dl om jag var du. Man måste ju kunna vara säker på att bli av med skiten också.
                    Kanske inte så kul att ha glitter i garaget i all framtid.

Är glittert bra och billigt så kan jag gärna köpa en större burk.

/ M.

Kommentera

Ursprungligen postat av MårtenSv
                      Rent spontant så känns det ganska mycket med 50 spänn för 1 dl glitter om du nu ska köpa på dig så stora mängder.

Ibland kan man köpa glitter i fyndhörnor och sånt hos hobbyaffärer. Panduro tex. har en fabriksförsäljning i Malmö där man ibland kan köpa hyffsat stora burkar för en hyffsad peng.

Skulle bara ge kanske 10 spänn för en dl om jag var du. Man måste ju kunna vara säker på att bli av med skiten också.
                      Kanske inte så kul att ha glitter i garaget i all framtid.

Är glittert bra och billigt så kan jag gärna köpa en större burk.

/ M.
                      Äsch, du är bortskämd.

50 kronor för 1 dl tycker jag låter helt OK egentligen, iaf om jag jämför med det jag köpt på Panduro.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Abukah, 2012-04-19, 19:18
                      712 svar
                      188 697 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman