Efter att ha läst tusentals inlägg från alla fanatiska jerk-fiskare här på FS, så börjar även jag så sakteliga att fundera på att överge mitt lika fanatiska hasplande. Med andra ord så börjar det nog bli dags att testa lite jerkande så småningom. Eftersom jag är en prismedveten smålänning vill jag ju inte betala mer än absolut nödvändigt för min utrustning, så följaktligen satte jag mig att rota runt på ebay för att kanske kunna göra ett kap på en Ambassadeur av passande modell. Jag hittade då en modell som bara verkar finnas på den amerikanska marknaden (än så länge iaf), nämligen 5601 BCX. Jag har sökt här på forumet och inte hittat ett dugg om den. Det är tydligen en budgetmodell, men den verkar ha fått bra omdömen ändå.
Så, min fråga är om någon av alla er Ambassdeur-experter här på forumet kan hjälpa mig om huruvida denna rulle kan va nåt att ha? Även om ni inte testat själva rullen, eller känner till den sen tidigare kan ni kanske utläsa något mer av de tekniska specifikationerna än vad jag som Ambassadeur-nybörjare lyckas med.
Tack på förhand!
Snygg är den ju i alla fall (även om detta är 6601-versionen):
Så, min fråga är om någon av alla er Ambassdeur-experter här på forumet kan hjälpa mig om huruvida denna rulle kan va nåt att ha? Även om ni inte testat själva rullen, eller känner till den sen tidigare kan ni kanske utläsa något mer av de tekniska specifikationerna än vad jag som Ambassadeur-nybörjare lyckas med.
Tack på förhand!
Snygg är den ju i alla fall (även om detta är 6601-versionen):
Kommentera