haha jag håller me dig BH..dax ock återuppliva denna tråden igen .....kom igen nu.........
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nu får det vara nog !!!!!!!!!!!!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av BH Visa inläggVenligst läse denne tråd igen! Tack.... -och INGEN haspelrullar.Vila i frid Ozzy, vila i frid...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Axor Visa inläggoch vad e de för fel på haspelrullar? Haspel rockar!
Möjligen kan mäsksniffande specimenmetare komma undan med att köra haspel, men de har ju å andra sidan andra problem..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hippo Visa inläggHaspel gör att du ser ut som och upplevs som en Amatör. Spelar ingen roll hur duktig fiskare du är, men så fort haspelrullen är där, så förvandlas du till en 2;a klassens fiskare. Så är det och så kommer det alltid vara =)
Möjligen kan mäsksniffande specimenmetare komma undan med att köra haspel, men de har ju å andra sidan andra problem..
Bara en sån dum sak som att multirullen sitter på ovansida av spöt förstör ju hela balansen!Vila i frid Ozzy, vila i frid...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Axor Visa inläggJag är och ser hellre ut som en amatör, än någon som fiskar med en multirulle för att se ut som ett proffs!
Bara en sån dum sak som att multirullen sitter på ovansida av spöt förstör ju hela balansen!
Hellre fiska bra med en haspelrulle, och med billig utrustning, än att inte kunna fiska fastän man har multi och dyra prylar.
Fiske handlar om fisket, vill man vara prylbög så är det ju upp till en själv och har man pengar så kan man handla det allra dyraste men det är inte det som gör fiskaren.
Ge mig ett bambuspö, 0.30 nylon och en trekrok så kan jag fånga stor fisk lika väl som med det dyraste spöet/rullen/draget.
Kommentera
-
Jag börjar faktiskt bli jävligt trött på bilder med rullar och jerkbaits och sånt skit, det är ju bra mycket roligare med fiskebilder!Senast ändrad av pimpelärlivet; 2009-12-26, 13:00.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Pike1 Visa inläggÄr det bara jag som tycker att det börjar bli lite för mycket FISK bilder i fotoalbumet.
Det går ju 20st 10+are på dussinet snart och Abborrar som är smällfeta. O en jädrans massa andra konstiga fiskar. Vi är dock några få som lägger upp lite läckra foton på våra rullar.
Jag får ju aldrig någon sån där storGod Jul & Gott Nytt år
Kommentera
-
Ursprungligen postat av pimpelärlivet Visa inläggJag börjar faktiskt bli jävligt trött på bilder med rullar och sånt skit, det är ju bra mycket roligare med fiskebilder!
Kommentera
-
Man ser ju så dåligt när man blundar. Det är ju likadana rullar och jerkbaits varje gång! Varför just bara multirullar och jerkbaits??Senast ändrad av pimpelärlivet; 2009-12-26, 16:48.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
Ge mig ett bambuspö, 0.30 nylon och en trekrok så kan jag fånga stor fisk lika väl som med det dyraste spöet/rullen/draget.
Bort med fisk bilderna o in med mer rull-porr,,,Senast ändrad av JONNIE ROCKER; 2009-12-26, 13:15.
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
|
11 svar
3 576 visningar
0 gillar