Tokushima haspelrullar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tokushima haspelrullar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
    En kompis köpte en sån där skitrulle! Glappa å levde jävel efter 2 turer, han som sålde den skrattar fortfarande!!
    Säg inte så. Det är ju "Månadens produkt" på Mickmek!!
    Dom säljer ju BARA kvalitetsprylar säger dom ju :p

Kommentera

Haha!
      Ja det kan jag tänka mig!!
      Tyvärr kan jag ju inte ta del av uppköparns erbjudande eftersom jag har blockat honom...
      Han har säkert hårdtestat den själv och kommit fram till att det är världens bästa...

Kommentera

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
        Haha!
        Ja det kan jag tänka mig!!
        Tyvärr kan jag ju inte ta del av uppköparns erbjudande eftersom jag har blockat honom...
        Han har säkert hårdtestat den själv och kommit fram till att det är världens bästa...
        Har just konsulterat min spåkula lite och den delgav mig en del intressant information.
        Det enda som den med 100%ig säkerhet kunde komma fram till så här tidigt på året var att Mickmek INTE kommer vara nominerade av Prisjakt till Årets butik, Årets Kundtjänst eller några andra positiva utmärkelser.

Däremot låg dom tydligen riktigt bra till för att få "Årets dumstrut" samt "Årets pucko" på "Testisgalan" senare under året.
        Kulan konstaterade att det kommer vara väldigt jämnt mellan Mickmek och Uppköparn om vem som tar hem priserna.
        Det som kan rädda Mickmek från i alla fall ett av priserna är enligt kulan en konkurs som den såg i framtiden men kunde ej svara närmare på exakt vilket datum varvid osäkerheten består fram till det sista.

Efter att kulan fått upp en bild på uppköparn med kalsongerna över huvudet så fick den nog. Den lovade att jag snart skulle träffa en ny för att sedan ta livet av sig genom att rulla av bordet i hög hastighet.
        R.I.P Spåkulan

Kommentera

Bara för att få veta vilka rullar Mickmek säljer sa jag till en bekant som jobbar i Shanghai att kolla upp prylarna, han var snäll nog att skicka 2 hasplar en UL och en lite grövre i 4000 storlek samt en LP rulle alla finns på Axtekas hemsida..

Först och främst finns huvudkontoret i Hongkong så det är en hel-kinesisk pryl,

ang rullarna så den stora påminner om en extremt trög-vevad Daiwa i 4000 klassen och har även deras vev som går att fälla med en knapp, kanske därifrån tekniken kommer? Daiwa modellerna ligger väl runt 400-500kr i Sverige sedan LP rullen skramlar något enormt och känns riktigt instabil i allt utom stativet, finns en hel del plastprylar på den... den lilla UL har jag ingen uppfattning om eftersom jag aldrig fiskat med så små rullar tidigare tycker bara trä-handtaget är för stort och fult...

Värkar va som vilken lågpris-serie som helst.

Dock som uppköparen säger är det mycket metall i stativen på dom jämfört med andra rullar, det märks också på vikten....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
          11 svar
          3 599 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg PrN-Sweden  
          Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46