Skillnad ambassadeur 5000 kontra record ambassadeur 5000? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skillnad ambassadeur 5000 kontra record ambassadeur 5000?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    52-58 var alla ambassadeurer märkta med Record, under dessa årgångar finns det även en del skillnader mellan dom.

    Ingen större skillnad invändigt, men mer eftertraktade och med en högre prislapp som påföljd.

    Det finns nog massor av fakta på nätet om du vill grotta ner dig mer i ämnet.

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg
      52-58 var alla ambassadeurer märkta med Record, under dessa årgångar finns det även en del skillnader mellan dom.

      Ingen större skillnad invändigt, men mer eftertraktade och med en högre prislapp som påföljd.

      Det finns nog massor av fakta på nätet om du vill grotta ner dig mer i ämnet.
      Hallåja
      hmm ja då är jag med , det hade vart skoj å läsa sig till Varför detta Rekord ord läggs till å hur det började ?

      Men vadå vad sök du efter när du finner någe om dom ? Har jag nån fel inställning på lurn som ej visar information eller vad ?

      Märkligt ja det är väl det "kristna fisken" rekord ordet som gör det eftertraktat måntro . Här måste det forskas vidare i det hela , arbetssökande å har Gott om tid .

      Har fyllt hjärnan med motorsågar sen ifjol vid denhär tiden å det känns ganska bra å bryta å nörda lite mer inom detta med Ambassadörer i olika storlekar .
      När jag förstår rullfotsnumrerna så får det bli lite hobby samlande likaså .

      Tackar för infon Reekie ! Å att dehär gamla rullarna smiter iväg linan ut enkelt ja det är då helt fantastiskt he är som å dra igång en såg ifrån 70-80 talet att det Faktiskt går att renovera så de går att använda , metall är fortfarande metall .

      En mindre gädda nöp en större röd shadjigg å jiggn var nog lika stor som gäddan haha , hoppas på grövre böj om några dagar he får bli kantarell plockning imorrn nu efter regn å sol dagar .

      Hälsningar Paul-Roger

      Kommentera


      • #13
        Ja å den omnämnda emåfärnan finns gott om denhär storleken så då får de följa med hem då å då .

        satans glupska är dom när de är å nyper mina deadbaits när jag jagar abborre å gädda .. 2.75 lbs spöde å gammel epixen får då arbeta men störigt när det går Määäängder utav färna i vattnet , aldrig stött på ett vatten med denhär mängden vitfisk förut Aja de smakar då faktiskt bättre än viss mat ifrån matbutikerna å kebaberierna .

        Nä nu blir det å söka vidare om "rekord" fenomenet om en finner någon duglig produktfakta .

        Över å Ut
        Paul-Roger Nilsson
        Bifogade filer

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
        11 svar
        3 504 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg PrN-Sweden  
        Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
        217 svar
        30 079 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg MathiasJK  
        Startad av outkaszt, 2014-05-11, 15:25
        279 svar
        47 541 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Adam Huss  
        Startad av gabbu, 2015-04-29, 22:32
        537 svar
        90 097 visningar
        38 gillar
        Senaste inlägg Kimmen
        av Kimmen
         
        Startad av anteman, 2015-11-15, 13:59
        108 svar
        11 574 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg engqvist  
        Arbetar...
        X