Har gett upp tanken på att jag själv kommer orka ta tag i service av mina multirullar, så tänkte kolla om någon här som har koll skulle vilja hjälpa mig med detta? Mot betalning givetvis. Gäller 3 shimanorullar:
Calcutta 201 te. Provade själv att smörja upp den lite och det var ju dumt.. funkar men låter skumt efter min behandling
Den var det nån som sa att det går att lägga nån tunn bricka i för att få bort det lilla sidledsglappet i veven som iaf jag vill ha bort. Fast överlever väl om det inte sker..
Calcutta 301 d. Funkar fint men började gnissla lite senast jag använde den
Curado 301 e. Den är bara använd ett fåtal gånger men tänkte att det är lika bra att ta med den också.
Bor i Norrtälje. Skulle va trevligt om ngn i närheten hörde av sig.
Detta blir väl aktuellt om några veckor, eller ja, när isen lägger sig typ..
Calcutta 201 te. Provade själv att smörja upp den lite och det var ju dumt.. funkar men låter skumt efter min behandling
Den var det nån som sa att det går att lägga nån tunn bricka i för att få bort det lilla sidledsglappet i veven som iaf jag vill ha bort. Fast överlever väl om det inte sker..
Calcutta 301 d. Funkar fint men började gnissla lite senast jag använde den
Curado 301 e. Den är bara använd ett fåtal gånger men tänkte att det är lika bra att ta med den också.
Bor i Norrtälje. Skulle va trevligt om ngn i närheten hörde av sig.
Detta blir väl aktuellt om några veckor, eller ja, när isen lägger sig typ..
Kommentera