BeBest ... så du tror inte att en Team daiwa Luna är lika bra som en c3 eller c4 ... kostar förresten ungefär lika mycket om du köper den i staterna ...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Snyggaste Multirullen?
Collapse
X
-
Vad jag tror om bruksvärdet hos andra rullar än dem jag fiskar eller fiskat med är inte relevant. Tråden handlar om snyggaste multirullen, rullens rent estetiska värde alltså.
Lågbyggen tycker jag oftast är barockt svulstiga i sin design. En del har därtill försetts med dekorativa? veck och utskjutande bölder att härbärgera transmissionsdrev och annat skrymt. Om de trots det har en fungerande ergononomi och kvalitativt högtstående innehåll kan det hända att jag väljer en sån att fiska med. Fast jag börjar sökandet efter min nya rulle bland de klassiskt utformade rullarna. En klassisk rulle i sober färg skänker värdighet till ägaren.
Om kvaliteten på Team Daiwa Luna vet jag ingenting men designen som sådan är tilltalande. Den påminner ju en hel del om Mörrum till utseendet.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av klackrusförvånande nog så är det faktiskt så ambisarna håller i vissa fall så kan de ju bli evighetsmaskiner men jag brukar aldrig fiska med en rulle mer en ett par år hälften av grejen med fiske är ju att köpa fiskegrejorna. sen så har jag en del japanska slitvargar som håller länge med.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av GiganticsalmonOm man kollar på dina bilder så kan du själv inte vara mer än "ett par år".
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FRBWreckbender, du som även gillar CT-rullar borde då ha en svart sån. De är grymt fina. Har du nån? Annars går det att få fram både med eller utan IAR beroende på smak.....Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Åsunden...å den behöver faktiskt inte ens uppgraderas för att vinna skönhetspriset. Orginalet duger alldeles utmärkt.
Jag har en från -69. Den är fortfarande med i matchen, vid högtidliga tillfällen...Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
|
11 svar
3 591 visningar
0 gillar