Snyggaste Multirullen? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snyggaste Multirullen?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av RobRaven
    BeBest ... så du tror inte att en Team daiwa Luna är lika bra som en c3 eller c4 ... kostar förresten ungefär lika mycket om du köper den i staterna ...
    Rob,

och hur mycket kostar ABU-rullarna på andra sidan Atlanten ? Letar man lite så blir de väldigt billiga (Chrome-Rocket är väl t.ex. dyrare i staterna än i Sverige, men du menade ju C3/C4). En Luna får man väl knappast under 200 $ i staterna (annars skulle jag gärna vilja veta var, jag vill alltid vidga mina vyer ), sen frakt, tull, moms, tackar, jag tar en och en halv Mörrum eller tre Rocket i stället, så många ska nog hålla längre dessutom, t.o.m. Svängsta-prylar .

Snyggaste rulle, det blir svårt.
    Lågprofilare blir väl Calais för mig.
    "Vanlig" design skulle jag föredra Conquest DC eller Millionaire specialutgåver, men också Chrome Rocket eller Mörrum eller en hederlig gammal Ambiss med räfflade gavlar (många som gillar dem ) skulle jag inte lägga åt sidan för att slippa se den .

Kommentera

Amb ... låter som du får hitta en "Strawman" nån som köper åt dig och skickar som privatperson!

Kommentera

jag har enkel smak, tycker att amb c3 är snyggast.
        tyvärr har jag int haft råd att sätta enkelvev på min
        än, men sen blir den kanon! fast calcutta har jäkligt
        snygga rullar de med..

Kommentera

callcuta DC helt klart http://www.fireflyoutfitters.com/catalog/page256.shtml

sen är daiwa millionere grymt snygg också http://www.antoniosnautica.com.br/si...os87061321.jpg
          Keep talking about me, You are just making me famous..
          MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
          www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Jag tycker Conquesten är snyggare än DC'n ... http://www.japantackle.com/images/Conq.JPG

Kommentera

Ursprungligen postat av Ambassadeur
              Rob,

och hur mycket kostar ABU-rullarna på andra sidan Atlanten ? Letar man lite så blir de väldigt billiga (Chrome-Rocket är väl t.ex. dyrare i staterna än i Sverige, men du menade ju C3/C4). En Luna får man väl knappast under 200 $ i staterna (annars skulle jag gärna vilja veta var, jag vill alltid vidga mina vyer ), sen frakt, tull, moms, tackar, jag tar en och en halv Mörrum eller tre Rocket i stället, så många ska nog hålla längre dessutom, t.o.m. Svängsta-prylar .

Snyggaste rulle, det blir svårt.
              Lågprofilare blir väl Calais för mig.
              "Vanlig" design skulle jag föredra Conquest DC eller Millionaire specialutgåver, men också Chrome Rocket eller Mörrum eller en hederlig gammal Ambiss med räfflade gavlar (många som gillar dem ) skulle jag inte lägga åt sidan för att slippa se den .
              frakten kostar lika mycket som här i stort sett, för mig iaf, och tullen blir 50 spänn om du ber de skriva något på lådan, kommer inte ihåg vad de skrev men man slapp betala allting iaf så det kostar lika mycket som här!!

Kommentera

Jag tycker Conquesten är snyggare än DC'n ... http://www.japantackle.com/images/Conq.JPG
                nej fy fan!den var ju as ful !
                Keep talking about me, You are just making me famous..
                MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av klackrus
                  frakten kostar lika mycket som här i stort sett, för mig iaf, och tullen blir 50 spänn om du ber de skriva något på lådan, kommer inte ihåg vad de skrev men man slapp betala allting iaf så det kostar lika mycket som här!!
                  Jag tror bara att lagväktarna inte skulle instämma här .

Kommentera

Amb ... låter som du får hitta en "Strawman" nån som köper åt dig och skickar som privatperson!
                    Jag kan bara säga att den tyska tullen är rätt grym (fick t.o.m. redan gå och hämta paket när det bara stod "fiskerulle" utanpå och inte _precis_ vilken det nu är som ligger inuti, annars stämde allting helt exakt), vet inte än om det är samma här i Österrike, men jag tror inte det är nåt som jag skulle lita på .

Kommentera

Här var det inga problem ... han jag köpte min TD Advantage från bara skickade den som ett vanligt paket ... Posten levererade till dörren!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
                      11 svar
                      3 591 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg PrN-Sweden  
                      Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46