Ursprungligen postat av Cosmoz 08
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Svivlo, ny svensk multirulle med Alphabrake kastbroms
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
Haha. Trasslar dina tranx så mycket nu? Såg att någon butik sålde fladens "svensktillverkade" svivlo rulle för 800kr. Kan nästan vara värt att köpa den och testa innan du ger 3000kr för bromsen. Se om du gillar rullen.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
Mina Tranx dom är fortfarande favoriter, men nyfiken som man är så vill man prova nya grejer
Inte värd pengarna om du frågar mig. Hade man däremot haft samma broms i typ en tranx och sålt den för samma pris så hade det varit "roligt" att prova något nytt.
Men det är bara min synpunkt på det hela :-)
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
Har känt och klämt på den rulle och kan säga att det är den plastigasre chin chong rullen jag har känt på. Har även kastat med den och ja det går att kasta tumfritt med den, men varför skulle man vilja det?
Inte värd pengarna om du frågar mig. Hade man däremot haft samma broms i typ en tranx och sålt den för samma pris så hade det varit "roligt" att prova något nytt.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
Tack, där sparade du 3000 åt mig
Kommentera
-
Jag tänkte känna på den på mässan men när jag stod några meter från montern såg man verkligen hur plastig rullen var. Behövde inte ens känns på den för att se att den inte var något för mig.
När ska de lägga ner gäddrullarna och göra en rulle för abborre där man faktiskt får trassel ibland även på en modern rulle, höja kvalitén och ta premiumbetalt för en premiumprodukt?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av havreboll Visa inläggJag tänkte känna på den på mässan men när jag stod några meter från montern såg man verkligen hur plastig rullen var. Behövde inte ens känns på den för att se att den inte var något för mig.
När ska de lägga ner gäddrullarna och göra en rulle för abborre där man faktiskt får trassel ibland även på en modern rulle, höja kvalitén och ta premiumbetalt för en premiumprodukt?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
Har känt och klämt på den rulle och kan säga att det är den plastigasre chin chong rullen jag har känt på. Har även kastat med den och ja det går att kasta tumfritt med den, men varför skulle man vilja det?
Vet inte vilken rulle som är värst, Westins plastiga glansiga temu rulle som glappar överallt eller Svivlos chingchong skit. Värsta är att bägge överhypade skräp rullarna kostar som en riktigt fin premium rulle från Daiwa eller Shimano.
Som att köpa en Dacia som är dyrare än en Mercedes.
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
|
11 svar
3 711 visningar