Ja, det är ju inte som att det framstår som en firma som fylld av "goodwill" eller mån om kundrelationer. Känns ju inte som att man är sugen på att ta en reklamationsdiskussion mot bakgrund av de vi hittills sett från Svivlo, vilket inte direkt imponerat när det kommer till kundvård...
Jag tror som sagt att Patrik Zander har lite för svårt att separera produkten han försöker sälja, från minnet av sin far. Det enda som rimligtvis skulle kunna förklara alla distanslösa känslostormar så fort ett uns av även konstruktiv kritik framförs. Hade han varit smart, eller lite mindre känslomässigt engagerad i en fiskerulle, hade han ställt nyfikna frågor och kanske lärt sig något. Han kommer nog tillbaks när det blir för tråkigt på kontoret. Jag är i alla fall trygg med att han är tillräckligt känslomässigt engagerad i diskussionen här för att komma tillbaks och läsa detta...
Jag tror som sagt att Patrik Zander har lite för svårt att separera produkten han försöker sälja, från minnet av sin far. Det enda som rimligtvis skulle kunna förklara alla distanslösa känslostormar så fort ett uns av även konstruktiv kritik framförs. Hade han varit smart, eller lite mindre känslomässigt engagerad i en fiskerulle, hade han ställt nyfikna frågor och kanske lärt sig något. Han kommer nog tillbaks när det blir för tråkigt på kontoret. Jag är i alla fall trygg med att han är tillräckligt känslomässigt engagerad i diskussionen här för att komma tillbaks och läsa detta...
Kommentera