Har ett spö liggande och tänkte slänga på en rulle på den, då jag studerar och ej är prylgalen så tänker jag ej slänga massa pengar på märkesgrejer utan vill testa nåt billigare fast bra grejer från Kina då jag har bra erfarenheter av andra grejer jag köpt på ebay.
Nu har jag aldrig testat multirulle men vore kul att ha en av varje samt se om sådana rullar är nåt jag kommer fasta för.
Min fråga är om nån kan tipsa om en vettig multirulle från ebay?
Sett några st men då min kunskap är noll om multirullar vet jag inte vad som är bra eller ej.
Ex. är denna nåt att ha?
Jag vevar med vänster hand, men ingen aning vad som gäller dessa rullar. Vilket ska man ha right eller left hand?
Ni som har åsikter ang. kina grejer eller att man ska sponsra de lokala butikerna kan spara er för nån som bryr sig.
Nu har jag aldrig testat multirulle men vore kul att ha en av varje samt se om sådana rullar är nåt jag kommer fasta för.
Min fråga är om nån kan tipsa om en vettig multirulle från ebay?
Sett några st men då min kunskap är noll om multirullar vet jag inte vad som är bra eller ej.
Ex. är denna nåt att ha?
Jag vevar med vänster hand, men ingen aning vad som gäller dessa rullar. Vilket ska man ha right eller left hand?
Ni som har åsikter ang. kina grejer eller att man ska sponsra de lokala butikerna kan spara er för nån som bryr sig.
Kommentera