X:et. Du har kört med ditt tal om förväntningar , upplevelser och hur de styr våra beslut ganska länge nu. Visst det ligger verkligen något i det. Vi har fattat. Men har du tänkt på att vissa saker som är dyrare, kanske är bättre oxå? Och då syftar jag inte på att det finns andra något billigare prylar som funkar "lika bra". Det jag menar att dessa dyrare prylar är mer tekniskt fullandade och självklart, alla behöver inte tycka likadant. Dessutom, det är inga stora utgifter vi pratar om här, egentligen handlar det om några kronor mer än mellanmjölksprylarna.
Jag ska inte lägga ord i någon annans mun, men jag kan förklara hur jag upplever "fiskeprylsutvecklingen". Det är ganska enkelt. Jag kan tala om för dig att jag kan inte gå tillbaks och fiska med de prylarna jag fiskade år 2008. Och självklart, du är mer än välkommen att testa "mina nya prylarna" och göra en objektiv bedömning av dom, så jag kanske kan få dig på andra tankar. Inget studie, inga teorier, bara praktiska tester vid vattnet.
//T
Jag ska inte lägga ord i någon annans mun, men jag kan förklara hur jag upplever "fiskeprylsutvecklingen". Det är ganska enkelt. Jag kan tala om för dig att jag kan inte gå tillbaks och fiska med de prylarna jag fiskade år 2008. Och självklart, du är mer än välkommen att testa "mina nya prylarna" och göra en objektiv bedömning av dom, så jag kanske kan få dig på andra tankar. Inget studie, inga teorier, bara praktiska tester vid vattnet.
//T
Kommentera