OKUMA XPD Pro 20 som vänstervevad? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

OKUMA XPD Pro 20 som vänstervevad?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• OKUMA XPD Pro 20 som vänstervevad?

Sitter och sbeglar lite på "OKUMA XPD Pro 20" rullar till ismete och trolling. Ser att pro 30 modellen finns med vänstervev men hittar ingen vänstervevad pro 20. Vill gärna ha den mindre modellen då 400m 0.35 som pro 30 modellen tar känna väldigt overkill till dessa fisken.

Någon som vet om denna rulle finns med vänstervev, kanske även var man kan köpa den, gärna med mäöngdrabatt då det blir 6st.
    Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kolla på Okuma Convector 20 DLX, dom ska jag köpa till ismete och trolling/flötestrolling.
    Har inte testat men dom verkar bra i alla fall.

Kommentera

Ursprungligen postat av Team CTM Visa inlägg
      Sitter och sbeglar lite på "OKUMA XPD Pro 20" rullar till ismete och trolling. Ser att pro 30 modellen finns med vänstervev men hittar ingen vänstervevad pro 20. Vill gärna ha den mindre modellen då 400m 0.35 som pro 30 modellen tar känna väldigt overkill till dessa fisken.

Någon som vet om denna rulle finns med vänstervev, kanske även var man kan köpa den, gärna med mäöngdrabatt då det blir 6st.
      Kolla ebay, där kan man hitta paket med typ 2 rullar för OKUMA MAGDA PRO MA-20DLX LEFT 89,99$ dvs ca 593kr

Kommentera

snacka med ofc.nu (orsa fiske center) Dealade till mig riktigt bra pris på 10st Magda 20 i våras! Dra dom ett mail.
        Den som har flest prylar när han dör vinner!

Kommentera

Är convektor en värre modell än XPD Pro som i sin tur verkar vara efterträdaren till Magda? Någon som i så fall vet vad som är skillnaden mellan Convektor och XPD pro?
          Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kommentera

Jag tror jag satsar på ett gäng OKUMA CONVECTOR CV20DLX som jag kan ha både till ismete och trolling. De verkar ha fått bra kritik jämfört med Magdorna som folk inte verkar gilla. Hade helst köpt en Daiwa men de finns inte som vänstervev.

Kommentera

Hittade du vad du sökte? OFC har blivit återförsäljare till ditt båtmärke(Quintrex) nu så man får hälsa på där nästa gång jag är där uppe.

Martin

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
              11 svar
              3 593 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg PrN-Sweden