Ny revo inshore - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny revo inshore

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny revo inshore

I'm looking and I'm liking! =)

Synd bara att man måste vänta så länge.

Explore Abu Garcia’s wide range of high-quality rods, reels, and tackle designed for anglers of all levels. Elevate your fishing experience with innovation and reliability from Abu Garcia. Free Standard Shipping On Orders Over $50.
    http://www.reverbnation.com/burnout28

Ska det bli en sådan oxå? Häls /T

Kommentera

Kanske... Jag gillar förändringarna dom gjort på rullen så om den känns bra i handen så finns det en viss risk för att jag köper en sådan! du vet ju hur mkt jag gillar mina revos...

Kommentera

Beror nog på prislappen om den kommer att sälja, Abus lågprofilare har ju inte varit någon försäljningsframgång före dom började rea ut dom.

Skall bli intressant att se tillverkningsland, dom har ju flyttat viss tillverkning från Kina till Afrika.

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
          Skall bli intressant att se tillverkningsland, dom har ju flyttat viss tillverkning från Kina till Afrika.
          Verkligen intressant! Afrika!? Skulle jag få en rulle som är tillverkad i Afrika kan ABU räkna med att den kommer gå tillbaka illa kvickt! Kina kan jag leva med... Men Afrika, vad fn kan dom tillverka? Sen ut politiskt aspekt... Är inte de mesta styrt av diktatur där nere?
          Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
            Beror nog på prislappen om den kommer att sälja, Abus lågprofilare har ju inte varit någon försäljningsframgång före dom började rea ut dom.

Menar du om den kommer att säljas i Sverige? Kan tänka mig att den hamnar i samma prisläge som den "gamla".

Kommentera

Då blir det köp direkt, känner jag.
              Jag fiskade med den gamla versionen en eftermiddag och den kändes helt ok, så denna ska inte vara sämre.

Så "snipjakt de Luxe" kittet a la grynning blir ett avid på 2 oz tillsammans med en inshore 2012?

Häls /T

Kommentera

Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
                Då blir det köp direkt, känner jag.
                Jag fiskade med den gamla versionen en eftermiddag och den kändes helt ok, så denna ska inte vara sämre.

Så "snipjakt de Luxe" kittet a la grynning blir ett avid på 2 oz tillsammans med en inshore 2012?

Häls /T
                Ja så kan det bli! men det kan ju ändras på vägen det dröjer ju till den kommer.

Kommentera

Kan tänka mig att den hamnar i samma prisläge som den "gamla".
                  Vi hoppas väl på det, om dom börjar tillverka i Afrika kanske den tom. blir billigare trots uppgraderingen.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gimlan Visa inlägg
                    Verkligen intressant! Afrika!? Skulle jag få en rulle som är tillverkad i Afrika kan ABU räkna med att den kommer gå tillbaka illa kvickt! Kina kan jag leva med... Men Afrika, vad fn kan dom tillverka? Sen ut politiskt aspekt... Är inte de mesta styrt av diktatur där nere?
                    Och Kina är demokratiskt tycker du???

Vad fan spelar det för roll vart den tillverkas? Samma maskiner, samma råvara och samma kvalitetskontroller som dom måste gå igenom.

Som Stormare sa i Armageddon "Russian components, American components. All made in Taiwan!" Det blir samma skit bara olika stämplar på.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av baliqwerty, 2008-08-31, 09:57
                    11 svar
                    3 581 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg PrN-Sweden  
                    Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46