Ska man sitta i en båt i ösregn är galon utmärkt, finns ingen anledning att ha något som andas då. Tror ett problem med andasgrejer är att många membran är väldigt ömtåliga, dvs nöts sönder eller går hål på ganska fort.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Billiga regnkläder
Collapse
X
-
Fick hem det från Beten nu, ganska rejält och kanske lite varmt också. Inte testat det än men helt ok för en sån billig summa! Lovande"Man kan aldrig njuta och få fisk samtidigt" -Okänd
Följ mitt fiske: http://tubbesmete.wordpress.com
Kommentera
-
Regnställ i all ära. Men jag gillar inte faktumet att de kan bli en bastu och kondens hydda. Jag har varit ute i mina båda Pinewood, jacka och vildmarks byx kit i häll regn i timmar. Och inte blivit blöt ett dugg. De andas ju dessutom och pris lappen är ju inte heller skrämmande på något sätt. Och tvättar man bara andas / membran kläder i ett för sådana kläder avsett tvätt medel och dessutom impregnerar om dem med ca 2 års mellan rum iaf. Så fungerar de alldeles utmärkt även i bus väder efter en längre tids användning.Senast ändrad av Jock Scott; 2012-02-08, 14:44.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Jag kör med Biltemas lite påkostade regnställ.
Det är mjukt och följsamt med ett innefoder.
Känns helt underbart och till en rimlig peng.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggJa å hemlig är hen också, vill gärna komma till tals men vill liksom inte stå för det riktigt. Står alla fritt att göra så men det främjar inte öppet meningsutbyte som är grunden i en god dialog... Enligt min mening.
Skit fiske!
Stefan
Kommentera
-
Personligen så kör jag en "halvkort" tiger rock som slutar på mitten av låret ungefär när vädret är lite ostadigt och man vill skydda sig mot skurar, regnar det konstant tar man med sig ett paraply ändå. Och om det regnar så pass mycket att man behöver paraply men man pga aktiviteten inte kan bära ett, ja då får goretex skaljackan åka på, eventuellt i kombination med ett par vanliga regnbyxor. Nyligen köpte jag en snygg Macintosh (nej, inte datorn) på Asos. Det är inte jag som säljer kläderna utan jag hittade en rabatt http://promocodius.com/se/butiker/asos-rabattkod när jag sökte på regnkläder av en slump...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
|
44 svar
9 206 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-04-29, 21:48 | ||
Startad av SkaraBocken, 2024-06-07, 06:36