Bromanodell Proguide kläder - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bromanodell Proguide kläder

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ps: Jackan med bröstfickorna är den såkallade vadarjackan, finns även den utan fickorna som sticker ut på bröstet...
    Jag lever inte för att fiska, jag fiskar för att överleva!

Kommentera

Jag testade jacka i medium och byxor i large, är 186/80. Byxorna var bra i längd men jag hade lätt kunnat ha 3 jackor under överdelen på dem, eller en gigantisk ölkagge. Jackan var ganska ok, tyvärr rätt stor även om man ska ha kläder under.

Har en goretex trekker som sitter slimmad med en ordentlig tröja och underställ under. Ska köpa byxor till den i helgen. Skönare med kläder som man inte kan slå upp som ett och bo i....

Tråkigt med storlekarna på setet tycker jag. För det är snyggt och verkar ha bra egenskaper.
      Bloggen | Portfolio

Kommentera

Ursprungligen postat av Numse Visa inlägg
        Jag testade jacka i medium och byxor i large, är 186/80. Byxorna var bra i längd men jag hade lätt kunnat ha 3 jackor under överdelen på dem, eller en gigantisk ölkagge. Jackan var ganska ok, tyvärr rätt stor även om man ska ha kläder under.

Har en goretex trekker som sitter slimmad med en ordentlig tröja och underställ under. Ska köpa byxor till den i helgen. Skönare med kläder som man inte kan slå upp som ett och bo i....

Tråkigt med storlekarna på setet tycker jag. För det är snyggt och verkar ha bra egenskaper.
        Tjena. Tittar på samma set och har en fråga till dig som provat: Hur långa ben har du? Jag är ungefär lika lång som dig, men har korta ben, min jeansstorlek är 34 i midjan och 30/31 på längden. Det är alltid bökigt för mig att köpa byxor som bara finns i normala storlekar och inte i korta... Ölkaggen verkar ju få plats, men funderingen är kring längden.

Kommentera

Jag har 33-34 i midja och 33-34 i längd. Medium i byxor skulle passa dig bra tror jag, large är för stort.
          Bloggen | Portfolio

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
          44 svar
          9 206 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg BrainDisorder  
          Startad av SkaraBocken, 2024-06-07, 06:36
          4 svar
          192 visningar
          0 gillar