Ursprungligen postat av Rospigg
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Va ska jag köpa för fiskekläder??
Collapse
X
-
Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Jag kör med Rapala Prowear och är sjukt nöjd. Jackan är lång och go' och brallorna är höga i midjan så man slipper snålblåsten runt ryggen. Jag har varit ute i hällregn med grejerna och varit snustorr hela tiden. Luvan på jackan sitter som en smäck när man drar till snoddarna och den har dessutom en rejäl skärm. Om du ska köpa dessa kläder på postorder så bör du ha med i beräkningarna att storlekarna är tilltagna ganska ordentligt. Jag är 178 cm lång och väger lite mer än 80 pannor och har jackan i storlek small och byxorna i medium och det är fortfarande gott om svängrum...
Kommentera
-
tack så sjukt mycket allihopa.. det blir nog ett prowear kit i vår kanske.. (får hoppas på julklappspeng)
men måste ju ha nått varmt o skönt till vårfisket..[FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]
[FONT="Lucida Sans Unicode"]Esox Lucius[/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Henrik Nordberg Visa inläggJag kör med Rapala Prowear och är sjukt nöjd. Jackan är lång och go' och brallorna är höga i midjan så man slipper snålblåsten runt ryggen. Jag har varit ute i hällregn med grejerna och varit snustorr hela tiden. Luvan på jackan sitter som en smäck när man drar till snoddarna och den har dessutom en rejäl skärm. Om du ska köpa dessa kläder på postorder så bör du ha med i beräkningarna att storlekarna är tilltagna ganska ordentligt. Jag är 178 cm lång och väger lite mer än 80 pannor och har jackan i storlek small och byxorna i medium och det är fortfarande gott om svängrum...[FONT="Book Antiqua"]Det är tur man har en hobby [/FONT]
[FONT="Lucida Sans Unicode"]Esox Lucius[/FONT]
Kommentera
-
-
Jag har läst nånstans att Urus och Dozer har en vattentäthet/vattenpelare på 8.000 mm vilket är helt ok men ska det vara helt vattentätt måste man upp i 10.000 mm och det är det på Rapalakläderna. Personligen har jag alltid ansett att Geoff Anderson-kläderna är på tok för dyra med tanke på vad prylarna är gjorda av.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
|
44 svar
9 200 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-04-29, 21:48 | ||
Startad av SkaraBocken, 2024-06-07, 06:36