Imax ARX-20 ICE Thermo Suit värmeställ - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Imax ARX-20 ICE Thermo Suit värmeställ

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Imax ARX-20 ICE Thermo Suit värmeställ

Är detta ställ en utveckling av det tidigare svarta och röda stället? Någon som testat om det klarar heldags ismete i typ -5 grader + lite vind? Är det mera som en flytoverall i känsla eller mera som en varm parkajacka? Andas det bättre än en flytoverall?
    Många frågor blev det, hoppas någon tetat och kan ge värdefulla recentioner 😊

Gamakatsu Hyper Thermal.Jag köpte den svarta varianten. Med frakt 164.9 euro.
    Jag fiskade temp. + 4 ute. Hade vanliga kläder och den inre varma jackan. Kändes för varmt och ta av den inre varma jackan. Efter halv timme det var varmt igen. Till slut hade jag bara underställ och jacka och byxa. Då var det bra. Ställ är vatenavvisande och andas. Det bästa vinter kläder som jag hade.
    Glömde säga att det blåste lite. Om du köper den jag lovar att du ångrar inte.
    Jag köpte här:

Thermo handschoenen kopen doe je online bij Fish Inn! Alles voor de visser! A-merk thermo handschoenen, de Beste Prijs & de volgende werkdag in huis!

Kommentera

Bra respons trots OT!
      Ibland kanske det inte finns någon som "sitter inne" med svaret å då kan närliggande tips hjälpa ändå...
      Mao bättre med ett tips i det allmänna än inga tips i det specifika...En sak att ha i åtanke för alla frågeställare...

Kommentera

Vill bara tillägga att den har låg vikt och den är mycket bekväm. Vattentätt 5000 mm och andas 5 liter/kvm/24h.
        Köpte innan olika vinter kläder och de samlar dam nu. Jag är ingen återförsäljare, bara nöjd (torr och varm) fiskare :-)

Kommentera

Varmt å vattentätt. Använder detta själv å är mycket nöjd

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
          44 svar
          9 206 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg BrainDisorder  
          Startad av SkaraBocken, 2024-06-07, 06:36
          4 svar
          192 visningar
          0 gillar