Ursprungligen postat av anders@gäddfiske.se
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Passande väska för jerkfiskaren?
Collapse
X
-
Jag kör med en plastad väska modell duffelbag sedan ett par år. Nästan vattentät och rymlig. Har en gul från Bass pro shop som rymmer några stora boxar plus tänger, våg, fika, kläder etc. Sedan har jag även en http://ribatex.se/fiskeutrustning/ry...ravel-bag-65l/ som rymmer halva bohaget. Nackdelen med den här typen av väskor är att de saknar eller har dåligt med ytterfack.
Tycker att de flesta större fiskeväskor är så otroligt prisovärda!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Matte77 Visa inläggIkea kasse, de rymmer massor av boxar och får du med en vågsäck att väga jerk grisarna i för 5kr
Har gjort en transportkåpa av en Ikea kasse till min båtmotor. Skyddar mot repor och slitage vid transport.
Och billig!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggJag kör med en plastad väska modell duffelbag sedan ett par år. Nästan vattentät och rymlig. Har en gul från Bass pro shop som rymmer några stora boxar plus tänger, våg, fika, kläder etc. Sedan har jag även en http://ribatex.se/fiskeutrustning/ry...ravel-bag-65l/ som rymmer halva bohaget. Nackdelen med den här typen av väskor är att de saknar eller har dåligt med ytterfack.
Tycker att de flesta större fiskeväskor är så otroligt prisovärda!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Matte77 Visa inläggIkea kasse, de rymmer massor av boxar och får du med en vågsäck att väga jerk grisarna i för 5kr
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Silverfisk Visa inläggIkea kasse är grym konstruktion.
Har gjort en transportkåpa av en Ikea kasse till min båtmotor. Skyddar mot repor och slitage vid transport.
Och billig!!
Kommentera
-
I en sådan hänger jag jerk- och tailbete. Fungerar kanon, men till stora gummibeten
Använder jag en väska med plats för minst åtta askar i 3700-storlek. Måtten och så spelar mindre roll eftersom jag oftast fiskar ensam från båt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Silverfisk Visa inläggIkea kasse är grym konstruktion.
Och billig!!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
|
44 svar
9 203 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg 2024-04-29, 21:48 | ||
Startad av SkaraBocken, 2024-06-07, 06:36