Dags att investera i en dragväska - hjälp? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dags att investera i en dragväska - hjälp?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Nu snackar vi!

Där hittade jag nog min drömväska. Blir ett köp när den finns till försäljning.

Helt underbart med en väska som är vattentät en bit upp.
    Den som har mest prylar när han dör vinner

Kommentera

det som slog mig med cwc nya väska är, hur mycket av fukten som kommer in ovan¨ifrån och rinner ut ur lådorna blir kvar i tyget och i den vatten tätta plastlådan i botten på väskan, vet att efter en fiske tur när man plockar ner voblers jerks m.m. så blir det ganska mycket kondens i lådor och fukt specielt på vår och höst.

Så som jag är lite slö ibland o har ej plats med allt i ett varmt rum utan i en kall källare undrar jag om väskan någonsin kommer att bli helt torr o börja mögla men jag kan ha fel, men annars verkar väskan kannon
      www.monarch-dok.se

http://game2.khanwars.se/sig_img.php

Kommentera

Ursprungligen postat av Kungfuyoda Visa inlägg
        det som slog mig med cwc nya väska är, hur mycket av fukten som kommer in ovan¨ifrån och rinner ut ur lådorna blir kvar i tyget och i den vatten tätta plastlådan i botten på väskan, vet att efter en fiske tur när man plockar ner voblers jerks m.m. så blir det ganska mycket kondens i lådor och fukt specielt på vår och höst.

Så som jag är lite slö ibland o har ej plats med allt i ett varmt rum utan i en kall källare undrar jag om väskan någonsin kommer att bli helt torr o börja mögla men jag kan ha fel, men annars verkar väskan kannon
        Hej Kungfuyoda! (Coolt namn!) Har du kommit över ett exemplar innan releasen!? Om det är som du säger så får man väl sprayimpregnera den då, men de låter ju lite skumt att dom inte tänkt på det... Sen kan jag ju tycka att man alltid bör ställa upp lådor o.s.v. så de inte blir rost och skit på krokar å i betesboxar, för sånt suger verkligen!!
        /Team Perax, Jon Persson
        http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
        3 425 svar
        239 415 visningar
        12 gillar