Dags att investera i en dragväska - hjälp? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dags att investera i en dragväska - hjälp?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Dags att investera i en dragväska - hjälp?

Hej alla glada fiskebröder.

Jag har på senare tid upptäckt att jag måste baxa runt på flera lådor varje gång jag fiskar, vilket är väldigt opraktisk.
    Jag har nu äntligen beslutat mig för att investera i en schysst dragväska men urvalet är stort och jag har absoulut ingen erfarenhet om ämnet.

Eftersom jag fiskar gädda på vår/höst och aborre på sommaren så vill jag ha en väska med separata lådor i olika storlekar. Jag jerkfiskar efter gäddan och vill då ha stora lådor och möjligtvis någon plats att hänga de största betena.

Eftersom jag är ny på ämnet så vet jag inte heller vad de kostar, men eftersom jag är en student så håller jag hårt om plånboken.

Förhoppningsvis finns det någon snäll själ här på fiskesnack som förstår vad jag letar efter.

Tack på förhand /Filip

Jag har en prologic monsterbag som jag är helnöjd med.
    Du får plats med allt i den.
    Koster ca 600kr men den är värd varenda krona.
    http://www.frallansfiskeblogg.blogspot.com/

Kommentera

Många verkar nöjda med prologic bagen, ska köpa en sån med, verkar rymma allt man behöver..

Kommentera

Senaste numret av Fiskefeber visar några olika prisvärda fiskeväskor...

Själv kör jag med LF Bag och är mer än nöjd! Vet dock inte hur lätt det är att få tag på en sån i dag?... Tror de är slut.

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Vill du ha plats för både stora planolådor och även en Hangbag-del så finns det väl inte så många att välja på.