suzy d från beten.nu - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

suzy d från beten.nu

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ja Jonas, det var väl ungefär vad jag skrev i mitt förra inlägg. Att det var ett amerikanskt företag som mycket väl kan ha produktionen utomlands.
    Sen är det väl så att man litar på säljarens uppgifter när man handlar med seriösa företag (vilket Gladsax verkligen är vill jag framhålla), speciellt när man hållt på ett tag och känner varandra.
    Att det sedan blev fel i just detta fall är ju sådant som aldrig helt går att gardera sig mot; Säljaren sa att det var samma som levererade till CWC eftersom han trodde att det var så - vilket visade sig felaktigt.
    Bara att stå för missen, ändra i texten och erbjuda de som köpt full kompensation inklusive returfrakt om dom inte vill ha sina beten. Det är så vi jobbar. Helt felfri lär ingen bli men vi står som sagt för våra missar.

Kommentera

Jag måste bara sticka in och säga att jag litar helt och hållet på att det har skett ett oskyldigt misstag. beten.nu är nog den fiskesida jag litar mest på, och jag är säker på att många andra håller med.

Kommentera

Lozz det tror jag också och vill på intet sätt förstöra för Humlan eller beten.nu. Dock skulle jag inte lita allför mkt på vad en viss person på Gladsax säger. Men kör hårt synd du blev lurad Humlan och va inte rädd att fråga personer framöver oavsett om det är konkurrenter eller kollegor.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Plums, 2015-01-23, 12:11
        6 svar
        10 444 visningar
        19 gillar
        Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
        Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57