Re: Rullproblem
Jo det är ju bra att de sköter reklamationerna på ett föredömligt sätt. Det trista är att de sätter ut halvfärdiga produkter på marknaden som tvingar dem till denna reklamationsstrategi. Hur vore det om de gjorde grejer som funkar från början istället för att låta kunderna sköta testverksamheten.
//K
Originally posted by JD
Hej igen.
Ringde precis till ABU och berättade om rullproblemet. "Skicka in den" och det ska jag göra. Det jag gillar med ABU är just den inställningen.
När ett av mina spön bröts ringde jag för att fråga om jag kunde få köpa en spö-topp. "Nej, men du kan få ett nytt", svarade de.
Det här låter som reklam man man måste få vara positiv till ett företag utan att det ska ses som reklam.
Hej igen.
Ringde precis till ABU och berättade om rullproblemet. "Skicka in den" och det ska jag göra. Det jag gillar med ABU är just den inställningen.
När ett av mina spön bröts ringde jag för att fråga om jag kunde få köpa en spö-topp. "Nej, men du kan få ett nytt", svarade de.
Det här låter som reklam man man måste få vara positiv till ett företag utan att det ska ses som reklam.
//K
Kommentera