Clas Ohlsons spöhållare, okej eller skit? snabba svar tack! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Clas Ohlsons spöhållare, okej eller skit? snabba svar tack!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Clas Ohlsons spöhållare, okej eller skit? snabba svar tack!

Undrar om någon har erfarenhet av Clas Ohlsons portabla spöhållare om dom är okej eller om dom är skit ? kommer använda paravaner!

Dom kommer va en tillfällig lösning i så fall så det gör inget om dom inte håller alls lika längre som dyrare spöhållare men bara dom är okej

snabba svar uppskattas mycket!!!

Låter intressant. Vad kostar dom?

Kommentera

Jag kände på dem igår och valde att inte köpa. Hållaren tenderar att tippa då tvingfunktionen är så liten. Jag satte fast den på en displaylåda i butiken och utövade lite "motstånd" och stötar med ett icke förtroendeingivande resultat. Man kan kanske förstärka med en bredare kontaktyta mot relingen, men skall man hålla på med sådant är det lika bra att köpa en annan modell. Så resonerar jag. Lycka till!

Kommentera

Jag tycker personligen att de inte är ultimata vid trolling, men helt ok vid förflyttning. Lånar tråden lite, är de här spöhållarna bra? http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=74909225 Tänker också till trolling med paravan.

Kommentera

Ursprungligen postat av VivaLaPike Visa inlägg
          Jag tycker personligen att de inte är ultimata vid trolling, men helt ok vid förflyttning. Lånar tråden lite, är de här spöhållarna bra? http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=74909225 Tänker också till trolling med paravan.
          Vi använder den spöhållaren och den funkar riktigt bra. Speciellt att den har 3 eller 4 olika fästen så den passar de flesta båtar. Är verkligen en bra investering. Funkar riktigt bra för oss.

Sen använder vi clas ohlsons portabla spöhållare också, fast vi har bara testat dom två gånger. Men de funkar bra att använda paravaner till så jag tycker du borde köpa dom ifall du tänker använda olika båtar eller inte vill borra fast spöhållare i din båt.

Kommentera

Ursprungligen postat av VivaLaPike Visa inlägg

Spöhållaren du länka till är kanon! Har själv en sån som jag brukar ha med till hyrebåtar, eller ekor som ej har några spöhållare.

Kommentera

håller med om att den ser klen ut.. men finns de någon portabel spöhållare som verkligen funkar?
              e i stort behov.. jobbigt o ro o knipa spöet mellan benen

Kommentera

Har även jag kört med denna http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=74909225 spöhållare ett år men ska försöka fixat något annat längre fram i år. Funkar varken bra eller dåligt, däremot till det priset är de kanon !

Kommentera

Den stora spöhållaren är riktigt bra. Stabil och rejäl med ett helt otroligt pris.

De portabla däremot; riktig skit. Hänger man på ett bete som går ner 3-4 meter så viker sig hela skiten.

Finns dock en bra portabel spöhållare; Down East Salty S-10
                  Länk Grymt stabil och rejäl, dessutom med en quickrelease funktion som gör att det bara är att lyfta spöt så är det fritt.
                  Den som har mest prylar när han dör vinner

Kommentera

Ursprungligen postat av rubik Visa inlägg
                    Den stora spöhållaren är riktigt bra. Stabil och rejäl med ett helt otroligt pris.

De portabla däremot; riktig skit. Hänger man på ett bete som går ner 3-4 meter så viker sig hela skiten.

Finns dock en bra portabel spöhållare; Down East Salty S-10
                    Länk Grymt stabil och rejäl, dessutom med en quickrelease funktion som gör att det bara är att lyfta spöt så är det fritt.
                    Finns det någon återförsäljare av down east i Sverige?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                    2 svar
                    2 602 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TomHiddleston  
                    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57