Ursprungligen postat av pepp-robert
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
varning för CWC´s tång " klipper allt"
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av FB Visa inläggKära Aremyr:
Reklamera tången där du "köpt" den, annars ringer du mig på måndag på tel 08-7610600 fråga efter Fredde
så hjälper jag dig direkt, första reklamationen på tången måste tas väl om hand,
mvh Fredde
Första reklamationen låter spännande.... Tack för ditt svar !! Skönt att ngn jobbar på CWC
skitfiske ( och skittång... )
Aremyr
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rospigg Visa inläggNix inte min iaf det är denna http://www.egrey.se/kraftavbitare-kn...a02c36b3baa085 och skär hur bra som helst, har testat på rostfri vajer, härdad krok, stor spik, rostfri skruv och ett ihoprostat hänglås mod halvstort allt klipptes utan minsta probelm och efter att ha legat i båten sedan i April med denna blöta sommar så är den som ny i finishen
Tack för tipset. Det är kul med grejjer som är bra. Får bli en såndär nån gång när man känner att man har för mycket pengar. När man fiskar med naturligt agn och gäddan är i bettet är det lätt hänt att man får behov av en bra tång.När drar vi?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Aremyr Visa inläggJag har gjort detta men eran säljare i västra sverige har inte satt sin fot i butiken sedan jag lämnade in den.
Första reklamationen låter spännande.... Tack för ditt svar !! Skönt att ngn jobbar på CWC
skitfiske ( och skittång... )
Aremyr
Sedan fortsatte vi att fiska.
BFT Power Cutter är ej gjort i syrafast rostfritt material, står ej heller någonstans. Har haft min tång i två år och den klipper en gäddkrok hur lätt som helst. Du måste ha haft otur med din, var den sned i käftarna ? Brad Hoppe i USA har använt tången hela detta året och är helnöjd.
Tycker att du skall prata med din butik. CWC brukar vara snabba att hjälpa till, bara vi får reda på saker och ting. Och Aremyr, vi är 8 st som jobbar på CWC.
Skitfiske Trumman
Kommentera
-
Tjena Trumman
Den fungerade perfekt i butiken samt under två månader, ett trettiotal krokar klippta ( i överkant räknar jag då). Inga grövre krokar än sådana som sitter på jerkbait vanligtvis, owner, mustad mm. Nu klipper den inte en metkrok ens då käftarna snedklipper.
Sen har jag sett ordet stainless steel ngn stans ( återkommer med detta men jag kan ha fel) Jag dubbelkollade nämligen i butiken och då skämtade vi och sa att det kanske var gummit som var rostfritt för det är det enda som inte är rostigt.
Ironi hoppas jag att ni på skuggsidan av Sverige tål då jag sa att det var kul att 1person på CWC jobbade. Vet dock inte när er västkustsäljare planerat att dyka upp i Götet.
skitfiske
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav emiloneHej,
Har en ABU record 2300 i min samling som jag är osäker på pris kring, har ni några...2 Foton-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-01-07, 10:11 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav fiiorBeast HD2 Foton
-
2024-12-30, 21:31 -
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
2024-11-09, 18:27 -