Jacka+byxa? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jacka+byxa?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jacka+byxa?

Tjena! ja letar efter ett sätt med jacka och byxor för att ha året om! såväl vinter som sommar! ja kollade på shimanos tribal, jävligt cool men kostar en del! så är det nån som vet nått bra märke med bra jackor och thermobyxor så skriv här, men kläderna ska palla minst 15- och klara sommaren plaggen ska andas! Både jackan och byxorna tillsammans får kosta max 3000kr!
    Mvh Richard "box" Holmgren

Från -15 grader till sommarvärme låter svårt. Geoff Andersson har mycket bra sortiment men det kostar...
    -----------

<"))))><

Kommentera

Här måste du nog tänka efter lager på lager principen. Sommartid ett fysiologiskt underställ och ytterskalet. Sen bygger du på med flera lager av ylle, fleece eller fiberpäls allt efter aktivitet och temperatur.
      Precis så har jag gjort i åtta år nu och det fungerar alldeles utmärkt.
      Mina kläder har jag hittat på
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Jag är helnöjd med mina Scierra Aquatexbyxor. De är genomtänkta och används av flera kända specimenfiskare. Kostar runt 900 kr. Jackan har jag inte skaffat än, den ligger runt 1500 spänn. Förvisso inte lika grymma som Geoff Anderson men prisvärda och bra (och snygga!).

Kommentera

Köper Du aquatexstället för knappt 2500 kr räcker även Dina 3000 kr (åtminstone nästan) till ett par Geoff Anderson zipzonebrallor för de varma sommardagarna. Gillar mina skarpt!

Kommentera

Kan bara rekommendera Geoff Andersson stället. Jag har både Urus byxorna och Dozer jackan. Är helnöjd med dem, men smakar det så kostar det......drygt 4000:- borde du väl kunan få lös stället för, eller har Berras höjt priserna?
            Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

Hehe. Hittade riktigt snygga byxor på ITAB. Dessa skinnbrallor borde varje modemedveten fiskare äga... HAHA!

Jakt-& fritridsbyxa i skinn 259-13
              MER ÄN 35% LÄGRE PRIS!
              Vi köper direkt från fabriken och säljer direkt till dig - alltså inga fördyrande mellanhänder.

Pris:1.298,00 kr

Kommentera

Vill du ha kvalitet för många år framöver så rekomenderar jag Geoff Anderson, har nu haft Byxan, Vadar jackan och vanliga jackan i över ett år. Bättre kläder har jag aldrig haft...så otroligt nöjd, kvalitet in i varje liten söm. Andas mkt bra vilket är en fördel vid aktivt fiske. Bra passform gör att flera lager underställ får plats lätt och ledigt. Använder mina året om, dock ej i stillasittande svinkalla vinterdagar/nätter.
                Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
                Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
                Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Hej! det verkar som Georg andersson är nummer ett? Men är det nån som vet hur pro logic kläderna är? För tillfället är det ju shimanos tribal kläder som gäller, som du kan se via denna länken http://www.leslies-fishing.co.uk/aca...f_Shimano.html .
                  Ja om det finns mer ställ i sverige skriv in det!
                  Mvh Richard

Kommentera

Får väl lov att hålla med om lovorden. Så länge man håller sig ute går de bra att använda på sommaren också - men sätter man sig i en instängd bil så får man svettas(!)
                    "A little learning is a dangerous thing; drink deep" Alexander Pope 1709

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                    2 svar
                    2 602 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TomHiddleston  
                    Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40