Förslag på STOR (prisvärd) draglåda.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förslag på STOR (prisvärd) draglåda....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Förslag på STOR (prisvärd) draglåda....

Hej!

Jag har idag tre mindre dragaglådor, en med stora gäddrag, en med laxdrag samt en med blandade drag. Jag skulle vilja ha en stor draglåda som har plats för et femtiotal drag med all från Westins jättar ned till spinnare (jag har mest wobblers i olika storlekar).

Har ni förslag på draglådor som låter lämpliga för detta? Vart köper jag en sådan?

Mvh Andreas

Ursprungligen postat av Andrebjarn Visa inlägg
    Hej!

Jag har idag tre mindre dragaglådor, en med stora gäddrag, en med laxdrag samt en med blandade drag. Jag skulle vilja ha en stor draglåda som har plats för et femtiotal drag med all från Westins jättar ned till spinnare (jag har mest wobblers i olika storlekar).

Har ni förslag på draglådor som låter lämpliga för detta? Vart köper jag en sådan?

Mvh Andreas
    Kan rekomendera att titta på biltema eller claes olsson, lådor för verktyg är mycket större, och framförallt billigare, enda nackdelen är att de inte är jiggbeständiga.

Kommentera

Förslag.

Här har du betesförvaring som heter duger.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kattman Visa inlägg
        Här har du betesförvaring som heter duger.

http://shop.lundgrensfiske.com/product.asp?product=8956
        Absolut KÖP!Riktigt bra väska, smarta fack och rymlig!

Kommentera

Kolla på www.attitudebaits.com om dom har några Lakewoodväskor kvar. Köpte en sådan för ett tag sedan. Monsterstor och jävligt tung (av någon anledning) Men helt klart bästa väskan/lådorna jag haft. Har provat hur många som helst utan att bli nöjd tills jag fick tag på denna.
          Rymmer ca 60 stora jerkbeten + systemkamera + tänger + matsäck mm mm.

//Anders
          www.pikewallis.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Alaskahårt Visa inlägg
            Kan rekomendera att titta på biltema eller claes olsson, lådor för verktyg är mycket större, och framförallt billigare, enda nackdelen är att de inte är jiggbeständiga.
            Problemet med biltemas tyg väska med 4 lösa lådor är att det inte går i större vobblers typ westins jätte i de låsor den levereras med. Men jag köpte till en abu låsa med samma mått för ca 60 spänn. I denna gick det i 8 stora vobblers. Och i de andra 3 lådorna hade man resten av sortimentet. I varje kort sida på väska passar en mellanstor låda och i facket på ena sidan går det i en mellanstor låda och en liten. Så man får i mycket grejer i den bara man inte har stora grejer.

Har själv numera bara de mindre vobblerna i den. De största har ja i verktygslådor istället. Oftast vet man ju vad man ska fiska med innan så detta system fungerar bra för mig.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
            2 svar
            2 602 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TomHiddleston  
            Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40