Jag har en öppen plastbåt som är avgjuten från en örnvik 6meters båt(tror jag)-har ärvt båten så det är lite svårt att fråga.
Nu är det så att jag inte riktigt vet hur jag ska göra med den.
Jag har absolut inget "behov" av den som den är nu har en mindre öppen plastbåt,skulle vilja ha antingen styrpulpet eller ännu hellre att den var ruffat,överbyggd framtill och öppen baktill med gott om plats för spöhållare osv.
Så till frågan:var kan man få tag i ngn "överbyggnad",styrpulpet eller en mindre "hytt" att köpa löst?
det måste ju finnas ngn typ av allround modell att köpa?
Hjälp med att plasta grejerna har jag och han tycker att det är ett J****a jobb att plasta ihop ngt från scratch,vilket han har rätt i och väldigt svårt att få det snyggt.
Är det ngn som har tips och förslag så är jag tacksam!
mvh -
Nu är det så att jag inte riktigt vet hur jag ska göra med den.
Jag har absolut inget "behov" av den som den är nu har en mindre öppen plastbåt,skulle vilja ha antingen styrpulpet eller ännu hellre att den var ruffat,överbyggd framtill och öppen baktill med gott om plats för spöhållare osv.
Så till frågan:var kan man få tag i ngn "överbyggnad",styrpulpet eller en mindre "hytt" att köpa löst?
det måste ju finnas ngn typ av allround modell att köpa?
Hjälp med att plasta grejerna har jag och han tycker att det är ett J****a jobb att plasta ihop ngt från scratch,vilket han har rätt i och väldigt svårt att få det snyggt.
Är det ngn som har tips och förslag så är jag tacksam!
mvh -
Kommentera