Formula X - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Formula X

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Formula X

Min kära Curly sue börjar ge upp andan, eller rättare sagt tailen. Jag har försökt att både bränna och limma ihop den men inget verkar fungera. Är det någon som vet om det går att laga formula X gummi på något sätt.

/Lasse

Släng skiten och köp ett nytt med nya gummit. Har för mig att du sa till mig att det inte gjorde så mycket att bli av med beten eftersom "man ändå har så många"...f.ö sumpade jag den där cobbsen jag hade när vi fiskade...då tänkte jag på dina visdomsord...
    Senast ändrad av KG?; 2008-05-26, 09:54.

Kommentera

Jag visste väl att jag skulle få äta upp det där . Man har för mycket beten så kastar man bort ett så spelar det egentligen igen roll men vissa är lite speciella och då försöker man ge dem lite omsorg.

Men ett litet råd, se till att beställa ett nytt lördag annars blir väl fisket som "vanligt" :p.

/L

Ursprungligen postat av KG? Visa inlägg
      Släng skiten och köp ett nytt med nya gummit. Har för mig att du sa till mig att det inte gjorde så mycket att bli av med beten eftersom "man ändå har så många"...f.ö sumpade jag den där cobbsen jag hade när vi fiskade...då tänkte jag på dina visdomsord...

Kommentera

Ursprungligen postat av Wizkid Visa inlägg
        Jag visste väl att jag skulle få äta upp det där . Man har för mycket beten så kastar man bort ett så spelar det egentligen igen roll men vissa är lite speciella och då försöker man ge dem lite omsorg.

Men ett litet råd, se till att beställa ett nytt lördag annars blir väl fisket som "vanligt" :p.

/L
        Det skulle jag ha gjort om inte färgen redan är slut...skit...

Kommentera

Ursprungligen postat av Wizkid Visa inlägg
          Min kära Curly sue börjar ge upp andan, eller rättare sagt tailen. Jag har försökt att både bränna och limma ihop den men inget verkar fungera. Är det någon som vet om det går att laga formula X gummi på något sätt.

/Lasse

Ingen som hade koll på det här?
          LaSsE

Kommentera

Welcome to Central Coast Bass Fishing - the official website for Cool Foot, Bac Rac and Mend-It products. All purchases from this website are personally fulfilled by Will Hesch. With over 10,000+ Users and counting, Coolfoot is the #1 aftermarket pedal pad on the market!
            LaSsE

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
            2 svar
            2 602 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TomHiddleston