Köptips gäddspö optimerat för 100g - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köptips gäddspö optimerat för 100g

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
    Click image for larger version Name:	IMG_3754.jpeg Views:	68 Size:	3,15 MB ID:	2630400Click image for larger version Name:	IMG_3754.jpeg Views:	63 Size:	3,15 MB ID:	2630399

Nu har jag ju tre xr sidekick/sledgehammer och ett lättare så nej känslan slår dom inte alla dagar i veckan roots multi pike är oftare med - problemet dom har har haft är dåligt limmat rullfäste,fullpris hade jag inte gett nej
    beast pike är ju en tråd här om nån som hade brott på klingan och även den ersatta klingan gick av så valet är fritt
    finns mängder med smaker om spön och mängder med spön så att klämma och känna och provar nog enda som funkar.
    finns en anledning till att begagnatmarknaden är stor på spön -sista fyra har jag köpt av första ägaren

fann tråden om beastspön också men alla har fallfrukt bland tillverkarna då det är tryggt att ha handlarn nära ibland , kolfiberringarna på ags är också en rysare som jag synar noga när dom är med ut
    Har bara testat vännens XR och väljer den före Roots alla dagar i veckan, men smaken är som baken.

Det är inte rullfästet som varit problemet, jag skrev klingan, och problemet på klingan bekräftas på flera ställen av flera konsumenter med samma problem. Men absolut, visst finns det bra ex också men på tok för många dåliga ex.

Jag fick dessutom köpa spötoppen för ett "billigare pris" på första spöbrottet på Roots spöt, och andra spöbrottet fick jag klara mig på egen hand. Tjänstefel av butik eller leverantör? För mig spelar det ingen roll, bägge hamnar på svarta listan hos mig vilket gjorde att jag aldrig mer handlat hos denna butiken och heller aldrig någon mer produkt från BFT/CWC. Extremt dåligt hanterat av ärendet.

Beast Pike spöna är grymma och prisvärda, nyhet för iår dessutom. Så jag förstår inte varför du länkar något helt annat spö som inte lyfts upp här?

Kommentera

Länken
      är till beast pike sen vilken variant du menar är svårt att veta - Abu är inte direkt topp notch heller så jag känner ju att jag trampade på en öm tå där om det är så känsligt

lite kul att du säljer ett nytt oanvänt sånt också om det är så bra på köp o sälj , har min åsikt andra har sin …..
      Senast ändrad av Sundström76; 2023-10-10, 11:14.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
        Länken
        är till beast pike sen vilken variant du menar är svårt att veta - Abu är inte direkt topp notch heller så jag känner ju att jag trampade på en öm tå där om det är så känsligt

lite kul att du säljer ett nytt oanvänt sånt också om det är så bra på köp o sälj , har min åsikt andra har sin …..
        Nej länken har inget att göra med Beast Pike serien? Det är en gammal tråd om ett helt annat spö som inte ens diskuterats här..
        ​​​​​​Det är som att länka en Prorex AGS tråd i en diskussion om Prorex S. Ingen öm tå här inte, du har bara inte kommit till insikt att du är ute och seglar.

Har Beast Pike 8'4 140g och söker ett komplement till den i lägre kastvikt.
        Spöt jag fick i present för ett halvår sedan är för kort, och jag är för feg för att våga visa missnöje över en generös gåva.
        Sugen? Du har ju redan intalat för dig själv att det är ett PRO spö, så detta är ju rena rama rånet för 500 spänn. Passa på att fynda min vän.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
        2 svar
        2 602 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg TomHiddleston  
        Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57