Dagens fynd ***Fyndtråden*** - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dagens fynd ***Fyndtråden***

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Daiwa 22 Tatula sv tw 70 till bra pris

Kommentera

Förvånansvärt bra rulle den där faktiskt!

Kommentera

Dogger igen
        Shimano Curado Spinning FAST 2,13m 7'0'' 2-10g 2pc

845 spänn.

Kommentera

Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
          XXL säljer ut Ambassadeur Mörrum för ett minst sagt galet pris:

Vänster: https://www.xxl.se/abu-garcia-ambass...102068_1_style

Höger: https://www.xxl.se/abu-garcia-ambass...102067_1_style

Verkar bara vara erbjudanden som gäller i butik.
          Fick syn på inlägget idag och såg att dom hade en kvar ute i Arnige. Åkte ut direkt och knep den sista :-)

Hur är den att fiska med Benjamin?

Kommentera

Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

Fick syn på inlägget idag och såg att dom hade en kvar ute i Arnige. Åkte ut direkt och knep den sista :-)

Nu heter ju inte jag Benjamin, men kan gott pitcha in min åsikt. Hade klämt på den sjukt många gånger och fascinerats över den låga kvalitetskänslan för normalpriset. Tyckte dock även jag att 2500kr var rimligt. Hur som helst plockade jag ut bromsplattan och spegelpolerade. Fan. Den kastar ju riktigt bra efter det tycker jag. Imponerande bra som både långt och stabilt. Tycker dock inte bromsinställningen gör någon markant skillnad (den är rätt monterad, jag lovar). men det har underordnad betydelse med tanke på prestationen. Fiskar avsevärt bättre än den känns i butik i alla fall. Jag har beslutat att den får hamna på ett resespö permanent. Juste rulle, men ingen jag vill ha med mig jämt om man säger så.

Kommentera

Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg

Nu heter ju inte jag Benjamin, men kan gott pitcha in min åsikt. Hade klämt på den sjukt många gånger och fascinerats över den låga kvalitetskänslan för normalpriset. Tyckte dock även jag att 2500kr var rimligt. Hur som helst plockade jag ut bromsplattan och spegelpolerade. Fan. Den kastar ju riktigt bra efter det tycker jag. Imponerande bra som både långt och stabilt. Tycker dock inte bromsinställningen gör någon markant skillnad (den är rätt monterad, jag lovar). men det har underordnad betydelse med tanke på prestationen. Fiskar avsevärt bättre än den känns i butik i alla fall. Jag har beslutat att den får hamna på ett resespö permanent. Juste rulle, men ingen jag vill ha med mig jämt om man säger så.
              Tack för din input. Har velat testa mörrum zx ett tag men prislappen var alldeles för hög. Speciellt med tanke på alla dåliga recensioner jag har lyckats läst gällande zx 3600. Kul att höra att den fiskar ok. Upplever att alla rundgavlade rullar är lite av en novalitet. Roliga att fiska med men inget jag skulle stå och dänga med dag in och dag ut :-)

Kommentera

Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

Det vet jag inte ännu, men jag tror faktiskt att den kommer vara riktigt trevlig.

Kommentera

Den kommer hamna på ett swimbaitspö till abborre. Fiskar en den Gan Craft 128 mm, något Savage Gear swimbait och Buster 10 cm. Stora beten till abborre helt enkelt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
                    Den kommer hamna på ett swimbaitspö till abborre. Fiskar en den Gan Craft 128 mm, något Savage Gear swimbait och Buster 10 cm. Stora beten till abborre helt enkelt.
                    Kommer också använda den till lite tyngre borre fiske. Dock är jag lite oroad över att bottenplattan är gjord i plast. Såg även att joens rulle inte höll så bra så lite oroad över hur den kommer att hålla över tid. Läst en del negativt om rullen så ska bli spännande att få prova abus "flagskepp" och se om den är så dålig som många verkar tycka att den är.

Kommentera

Grymt pris på westin w4 powershad. Man får även 10% på det redan nedsatta priset. Köpte en haspelvariant på 9ft till HÖ.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 427 svar
                      239 655 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg emilone
                      av emilone