Visa upp era JDM prylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era JDM prylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av JontaK Visa inlägg
    Instämmer, vi får väl hoppas på en redogörelse av spolarnas skillnad av den gode Alman vad det lider.
    Absolut. Kommer nog dröja lite dock då vädret inte är på min sida här i Stockholm, men så fort det blir några plusgrader drar jag ut och provar grejerna :-)

Kommentera

• Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
      Jag har äntligen fått hem en mycket speciell rulle. Frog Products Toy Machine Superlative 2690 "Peppermint." En rulle gjord till "japanese surface style fishing." Byggd av ISUZU Kogyo å Frog Products.

Click image for larger version Name:	image1.jpeg Views:	1 Size:	1,67 MB ID:	2615639Click image for larger version Name:	image5.jpeg Views:	1 Size:	2,07 MB ID:	2615646Click image for larger version Name:	image4.jpeg Views:	1 Size:	1,97 MB ID:	2615644Click image for larger version Name:	image2.jpeg Views:	1 Size:	2,13 MB ID:	2615645Click image for larger version Name:	image0.jpeg Views:	1 Size:	1,93 MB ID:	2615642Click image for larger version Name:	image8.jpeg Views:	1 Size:	1,90 MB ID:	2615647Click image for larger version Name:	image3.jpeg Views:	1 Size:	1,84 MB ID:	2615640Click image for larger version Name:	image7.jpeg Views:	1 Size:	1,88 MB ID:	2615643

Det här är en rulle jag velat ha väldigt länge. Oerhört bra byggkvalité. Toleranserna är otroliga och rullen känns mer förfinad än vad jag trodde. Det här är bland det häftigaste jag har hållit i min hand. Den ultimata entusiastrullen.
      Fulsnygg är det första jag tänker på. Är nog färgkombon som gör det men grymt häftig. Inte ett dugg avis inte

Kommentera

• Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
        Fick hem min Calcutta conquest bfs hg 17 igår. Riktigt fin rulle. Inte en skråma (nyskick). Äntligen en säljare som vet vad nyskick innebär :-)

Fick med två availspolar. Den ena är den grunda i guld och den andra i gunmetall som är den djupare variante. Spolarna väger ca 5,2 g styck. Fick även magneter till och en riktigt fin tumtangent i gunmetal. Både tumtangent och gunmettal spolen sitter på.

Skulle beställa en CC bfs 2023 men för priset jag fick på denna med alla delar gick det inte att motstå.

Click image for larger version

Name:	20230201_073551.jpg
Views:	477
Size:	2,42 MB
ID:	2616278
        Grattis till en riktig kalasrulle.
        ccbfs 23 lockar något oehört men man har ju sådan jäkla tur att den planeras att släppas i februari och man ska ju på 4 veckors fiskeresa till Japan i mars så den kommer bli ett måste att få med sig hem.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Jema Visa inlägg

Grattis till en riktig kalasrulle.
          ccbfs 23 lockar något oehört men man har ju sådan jäkla tur att den planeras att släppas i februari och man ska ju på 4 veckors fiskeresa till Japan i mars så den kommer bli ett måste att få med sig hem.
          Perfekt då får du ge en recension på CC 23 så kanske jag blir illa tvungen att köpa den med :-)

För visst har du CC 17 också?

Kommentera

• Benjamin S väääldigt cool rulle, får man fråga vad du fick ge för den skönheten?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

Perfekt då får du ge en recension på CC 23 så kanske jag blir illa tvungen att köpa den med :-)

För visst har du CC 17 också?
              Ja jag har en cc 17. Bästa rullen jag haft när det kommer till bfs. Så när dom släppte info om cc 23 från ingenstans så blev det lite av ett måste.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Jema Visa inlägg

Ja jag har en cc 17. Bästa rullen jag haft när det kommer till bfs. Så när dom släppte info om cc 23 från ingenstans så blev det lite av ett måste.
                Då kanske du kan göra en jämförelse mellan dom två. Jag har ju aldebara 22 bfs och det är i princip samma rulle som CC23 förutom att den är rundgavlad så klart.

Kommentera

• Ursprungligen postat av olivar Visa inlägg
                  Benjamin S väääldigt cool rulle, får man fråga vad du fick ge för den skönheten?
                  Tack! Det var inte en billig rulle. Säger helst inte ett pris, men säg att det var någonstans mellan 5 och 15 tusen kronor. Då ingick Avial-spole och kullagrat mellanhjul.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg

Tack! Det var inte en billig rulle. Säger helst inte ett pris, men säg att det var någonstans mellan 5 och 15 tusen kronor. Då ingick Avial-spole och kullagrat mellanhjul.
                    Skiter fullständigt i vad du fick betala... vad ska du fiska med den är ju vad jag är intresserad av :-)

Kommentera

• Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg

Skiter fullständigt i vad du fick betala... vad ska du fiska med den är ju vad jag är intresserad av :-)
                      Antingen BFS eller Surface game. Jag vill få tag på en ISUZU BC521SSS och sätta Avial-spolen i den, men går inte det, då blir det nog Toy Machine som får agera BFS-rulle.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 427 svar
                      239 655 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg emilone
                      av emilone