Jag har inte fiskat på många år, men har nu bestämt mig för att fiska med min son som nyss fyllt 7 år. Tänkte köpa mig en multirulle och ett spö som ska passa för fiske av Gädda, abborre och en och annan öring. Har ni något tips på en bra och prisvärd kombo? Kommer fiska från land.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Prisvärd multirulle och spö till Gädda och Abborre?
Collapse
X
-
Det är en stor djungel av saker som finns att köpa.
Tänk dig en budget och kläm och känn lite i en butik är ett bra tips.
Eller kanske kolla nån av www ställena för ett kit med spö rulle och lina i din budget.
Kvalitet och känsla följer i stort kostnaden inom rimliga gränser.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
-
Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Beeb Visa inlägg
Funderade på att köpa denna rulle på Ullared av alla ställe, dom hade ett set med både rulle och spö för tror det var 750kr. Ångrar lite att jag inte slog till på det såhär i efterhand
Kommentera
-
budget,,? vad får det kosta. pappa vill ju bli multifiskare, o grabben vill ha kul när han får åka med pappa ut o fiska. finns grejer här bland oss på fiskesnack som garanterat täcker ditt o grabbens behov om du skriv en köpes annons så får du se. Att ha kul med familj ska inte behöva kosta skjortan. men tyvärr så dom flesta av oss som svara på din fråga har mer grejer än vi behöver. så jag ber om ursäkt, för att det är lätt att ge råd utifrån vad man själv äger. men det passar inte alla
Kommentera
-
Ursprungligen postat av JONNIE ROCKER Visa inläggbudget,,? vad får det kosta. pappa vill ju bli multifiskare, o grabben vill ha kul när han får åka med pappa ut o fiska. finns grejer här bland oss på fiskesnack som garanterat täcker ditt o grabbens behov om du skriv en köpes annons så får du se. Att ha kul med familj ska inte behöva kosta skjortan. men tyvärr så dom flesta av oss som svara på din fråga har mer grejer än vi behöver. så jag ber om ursäkt, för att det är lätt att ge råd utifrån vad man själv äger. men det passar inte alla
Kommentera
-
Lycka till. tyvärr är det ekonomi i fiske. För som din tråd startade, med en simpel fråga. dom absolut flesta här inne på FS skulle ha velat få ett sånt svar när dom var yngre ,, 1 spö och 1 rulle som är bra till alla fiskar som simmar i svenska vatten.??
Fiskesnack skulle inte finnas om den utrustningen fanns, hehehe
Kommentera
-
Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
Det enda jag har emot det där setet är att rullen är vänsterveved och att spöet ät lite väl styvt för abborre - men vevsidan är ju en smaksak.
F.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2024-11-09, 18:27 -
-
av nephilimFör ett tag sedan så fick jag en låda med en drös gamla fiskeprylar, det mesta skulle jag datera...1 Foto
-
2024-10-31, 21:51 -
-
av TobbeandHar dessa drag och tänkte höra om det möjligen finns något samlarvärde i dessa?
...5 Foton-
2024-08-15, 17:30 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
|
3 420 svar
239 018 visningar
12 gillar