[QUOTE=janke]
Måste vara otydlig i mitt budskap om nu människan är en vek art så är det uppsendeväckande att vi inte dör av en punkterad lunga eller att en njure slutar fungera. Din jmf med Kräftor haltar ... Kräftor skall då jmf med djur högst upp i näringskedjan eller har jag missat något. Kräftor äter alltså gädda.
Det är en stor nyhet för många av oss ......Patetisk får stå för dig.
Vidhåller att syftet inte är att slå ihjäl fisk med våran hobby och det skulle kännas mer meningsfullt att diskutera hur vi på minsta sätt skadar fångad fisk.
Har släppt till baka många öringar uppenbart finns det inga garantier att dom överlever men jag borde ha sätt någon tycks det väl.Öringen går ju oftast grunt.Tror att vi är överens i det mesta jag skriver ju att om fisken är svårt skadad så finns det ingen utväg.
Då får grannen rycka in
Ursprungligen postat av Fishcraft
Det är en stor nyhet för många av oss ......Patetisk får stå för dig.
Vidhåller att syftet inte är att slå ihjäl fisk med våran hobby och det skulle kännas mer meningsfullt att diskutera hur vi på minsta sätt skadar fångad fisk.
Har släppt till baka många öringar uppenbart finns det inga garantier att dom överlever men jag borde ha sätt någon tycks det väl.Öringen går ju oftast grunt.Tror att vi är överens i det mesta jag skriver ju att om fisken är svårt skadad så finns det ingen utväg.
Då får grannen rycka in
Kommentera