Jerk-Ace - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerk-Ace

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jerk-Ace

Någon mer en jag som tycker att Ace jerkarna har väl så fin gång som dem i Buster serien? Förstår inte vrf inte det är fler som fiskar med dessa jerkarna?

ACE "serien" är enligt mig grymm! Kör med flera beten från den "serien". Varför dom inte kör med dom betena förstår jag inte :S
    bf

Kommentera

Ursprungligen postat av Bigfisher
      ACE "serien" är enligt mig grymm! Kör med flera beten från den "serien". Varför dom inte kör med dom betena förstår jag inte :S
      För att dem kostar lite mer. Folk tycker att billiga plastbeten gör jobbet lika bra. Lika bra att låta dem nöta ihjäl sig på sina plastbeten, inget fel med det. Tråkigt är det, men inte fel
      Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Kiwi: joo antar att det är något åt det hållet, dom kör väll med sina BJs
        bf

Kommentera

Fast sanning att säga så säljs det nästan mer ACE-beten nu än vad Kjelle hinner lacka... När populasen väl har skådat ljuset kommer betena att förhandsbokas...

Har sett lite av nästa års färger, dom kommer att rocka! Synd att sportfiskemässan kommer att hållas i Jönköping bara. Det var kul i våras Kiwi!
          Allt är mört som glimmar!

Kommentera

Synd,jag tycker det är bara bra!

Kommentera

Kört med en del ace beten visst har dem fin gång. Men Gillar verkligen Buster serien. specielt Bj Shallow runner. Sen är mantan helt outstanding ibland! så det är en favorit.
              "Vi gör det i båten"

"Vi gör det på land"

"Vi gör det med gummi"

"Vi gör det för hand"

Kommentera

Rekommenderar ACE betena. Har fattat extra mycket tycke för Fat Flipper. Kanske lite väl grundgående men då finns ju Hell-Tail Sweet shad har inte levererat lika mycket som flippern, men den har i och för sig inte fått lika mycket speltid.

Två saker på minussidan är priset och att man får leva med att dutta i epoxy i de hål som uppstår i lacken. Men det är det värt!

Kommentera

Ursprungligen postat av Lucius
                  Fast sanning att säga så säljs det nästan mer ACE-beten nu än vad Kjelle hinner lacka... När populasen väl har skådat ljuset kommer betena att förhandsbokas...

Har sett lite av nästa års färger, dom kommer att rocka! Synd att sportfiskemässan kommer att hållas i Jönköping bara. Det var kul i våras Kiwi!
                  Ja det var riktigt kul!

Men du... Vad va det den där sliderfärgen hette?
                  Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av MJL
                    Rekommenderar ACE betena. Har fattat extra mycket tycke för Fat Flipper. Kanske lite väl grundgående men då finns ju Hell-Tail Sweet shad har inte levererat lika mycket som flippern, men den har i och för sig inte fått lika mycket speltid.

Två saker på minussidan är priset och att man får leva med att dutta i epoxy i de hål som uppstår i lacken. Men det är det värt!

Jo visst blir dem lite skadade men dem är väldigt mkt mer tåligara en tex en Buster jerk!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                    2 svar
                    2 602 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TomHiddleston  
                    Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40