Någon mer en jag som tycker att Ace jerkarna har väl så fin gång som dem i Buster serien? Förstår inte vrf inte det är fler som fiskar med dessa jerkarna?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jerk-Ace
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av BigfisherACE "serien" är enligt mig grymm! Kör med flera beten från den "serien". Varför dom inte kör med dom betena förstår jag inte :SJag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
Fast sanning att säga så säljs det nästan mer ACE-beten nu än vad Kjelle hinner lacka... När populasen väl har skådat ljuset kommer betena att förhandsbokas...
Har sett lite av nästa års färger, dom kommer att rocka! Synd att sportfiskemässan kommer att hållas i Jönköping bara. Det var kul i våras Kiwi!Allt är mört som glimmar!
Kommentera
-
Kört med en del ace beten visst har dem fin gång. Men Gillar verkligen Buster serien. specielt Bj Shallow runner. Sen är mantan helt outstanding ibland! så det är en favorit."Vi gör det i båten"
"Vi gör det på land"
"Vi gör det med gummi"
"Vi gör det för hand"
Kommentera
-
Rekommenderar ACE betena. Har fattat extra mycket tycke för Fat Flipper. Kanske lite väl grundgående men då finns ju Hell-Tail Sweet shad har inte levererat lika mycket som flippern, men den har i och för sig inte fått lika mycket speltid.
Två saker på minussidan är priset och att man får leva med att dutta i epoxy i de hål som uppstår i lacken. Men det är det värt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LuciusFast sanning att säga så säljs det nästan mer ACE-beten nu än vad Kjelle hinner lacka... När populasen väl har skådat ljuset kommer betena att förhandsbokas...
Har sett lite av nästa års färger, dom kommer att rocka! Synd att sportfiskemässan kommer att hållas i Jönköping bara. Det var kul i våras Kiwi!
Men du... Vad va det den där sliderfärgen hette?Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MJLRekommenderar ACE betena. Har fattat extra mycket tycke för Fat Flipper. Kanske lite väl grundgående men då finns ju Hell-Tail Sweet shad har inte levererat lika mycket som flippern, men den har i och för sig inte fått lika mycket speltid.
Två saker på minussidan är priset och att man får leva med att dutta i epoxy i de hål som uppstår i lacken. Men det är det värt!
Jo visst blir dem lite skadade men dem är väldigt mkt mer tåligara en tex en Buster jerk!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2024-11-09, 18:27 -
-
av nephilimFör ett tag sedan så fick jag en låda med en drös gamla fiskeprylar, det mesta skulle jag datera...1 Foto
-
2024-10-31, 21:51 -
-
av TobbeandHar dessa drag och tänkte höra om det möjligen finns något samlarvärde i dessa?
...5 Foton-
2024-08-15, 17:30 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
|
2 svar
2 602 visningar
0 gillar