Ursprungligen postat av Old Firehand
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fiskebutiker!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av BergmanLundgrens och Willys sportfiske är två andra butiker som har "finns i lager"-funktionen.
Beställde från datorbutiken igår, allt stod som "finns i lager". Idag på morgonen, beställde runt 11tiden, kmr mailet som säger att hälften inte finns. Håller med minken till 100%, så jävla jobbigt! Då skall man krångla med att få tillbaks pengarna man redan betalat till dom, sedan får man beställa en gång till o.s.v.
Det värst e ju shoppar som skickar med andra saker utan ens vetskap. Beställer t.ex. 1st XXX i färg XXX och får en helt annan färg. Det är ju inte utan anledning det finns olika färgkombinationer och att man valde just DEN färgen. Måste man först skicka tillbaks, sedan kräva tebax pengar och så e hamsterhjulet igång.
Inom fiskebrnschen är det frukansvärt kasst atm, skärpning!Senast ändrad av Flodebanan; 2006-08-03, 15:51.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av minkenom man ändå måste ringa o beställa varför då ha en webshop?vi lever ju på 2000 talet o folk kan åka till månen mm men inte ha en fungerande webshop för fiskeprylar..sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BrunteLite off topic kanske. Finns trumman kvar som fysisk butik? Var på väg dit för ett par år sedan men då var den stängd pga bombhot eller liknande...
Välkommen till www.trumman.com och se fångstsäkra beten för många fiskarter!
Go for it!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FlodebananOch det hjälper?
Beställde från datorbutiken igår, allt stod som "finns i lager". Idag på morgonen, beställde runt 11tiden, kmr mailet som säger att hälften inte finns. Håller med minken till 100%, så jävla jobbigt! Då skall man krångla med att få tillbaks pengarna man redan betalat till dom, sedan får man beställa en gång till o.s.v.
Det värst e ju shoppar som skickar med andra saker utan ens vetskap. Beställer t.ex. 1st XXX i färg XXX och får en helt annan färg. Det är ju inte utan anledning det finns olika färgkombinationer och att man valde just DEN färgen. Måste man först skicka tillbaks, sedan kräva tebax pengar och så e hamsterhjulet igång.
Inom fiskebrnschen är det frukansvärt kasst atm, skärpning!
Go for them!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old FirehandFlodebanan; Var bussig och ange vilken datorbutik du beställde utlovade och icke levererade fiskeprylar ifrån. Tänk på alla seriöst arbetande internetbutiker inom sportfiske som inte vill bli sammankopplade med en butik som missköter sig. Kritisera gärna den som misssköter sig men hedra också den som hedras bör!
Go for them!
Old Firehand
Tråkigt det där med din butik. Misstänkte att det var just du som drev trumman.comsigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MangeMFinns det inte bevis för det och är det bara lösa rykten så är det enligt min åsikt lite fel att skriva så anklagande och öppet på ett forum. Men det är bara jag, jag vet ju inte vad som har hänt...
Vet "småföretagare" aka garagemeckare som levererade och aldrig fick några pengar. Detta var ett par år sedan det ens började vankas konkurstider. Killen fick i prncip åka upp dit och "plundra" ngt värdefullt från lagret. SÅ kul var det...
Förtydligande ALLT i ovanstående inlägg är byggt på "rykten" och lite logik Rykten som återspeglats av väldigt informativa källor jag inte tänker namnge här.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2024-11-09, 18:27 -
-
av nephilimFör ett tag sedan så fick jag en låda med en drös gamla fiskeprylar, det mesta skulle jag datera...1 Foto
-
2024-10-31, 21:51 -
-
av TobbeandHar dessa drag och tänkte höra om det möjligen finns något samlarvärde i dessa?
...5 Foton-
2024-08-15, 17:30 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
|
2 svar
2 602 visningar
0 gillar