Portabelt ekolod. Vilket ska jag välja??? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Portabelt ekolod. Vilket ska jag välja???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Jompe
    Var hittar jag det??? Finns det någon hemsida?
    Det låter intressant
    den butiken jag handlar i heter söder sportfiske men dom har ingen web shop..
    men kolla runt på internet eller så kan du säga till i någon fiskebutik så beställer dom hem ett åt dig.
    ska nog inte vara några problem
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av -GäddUngeN-
      den butiken jag handlar i heter söder sportfiske men dom har ingen web shop..
      men kolla runt på internet eller så kan du säga till i någon fiskebutik så beställer dom hem ett åt dig.
      ska nog inte vara några problem
      Jag kan höra med affären här annars ska jag ner till stockholm om tre/fyra veckor så får jag kolla där annars.

Kommentera

Jag har köpt ett fishmark 320, grymt nöjd med det dock märker man att den från början inte var tänkte som portabel då den är lite stor (vilket är bra iförsig) rekommenderas starkt. Vet inte vad de kostar i Sverige då jag köpte det från basspro.com för 3månader sedan.
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Kommentera

Själv hade jag eagles cuda 128 portabla variant fram tills för en månad sen, fick då av en kompis, som kom hem från USA, eagles fisheasy 320C. Det var då den stationära varianten av det lodet, men det funkade utmärkt att bara "byta" ut skärmen på mitt cuda 128 mot fisheasy 320C-skärmen. Använder samma portabla sugkoppsgivare som jag använde till mitt cuda 128, och ett plus med det nya lodet är att det visar vattentemp. trots att den funktionen inte fanns på mitt gamla cuda128. Det negativa är väl att det drar ungefär dubbelt så mkt ström, men har man bara bra kräm i sina AA batterier (minst 2000 mAh) så blir gångtiden iaf. minst 10 h. Så för er som har ett eagle cuda 128/168 och en kompis som snart kommer hem från USA så rekommenderar jag att beställa något av eagles "finare" modeller och uppgradera er lite
          Om det blir dubbelhugg i min båt stämmer man obligatoriskt upp i nationalsången och tar en prisa snus(2006)...dock får man nog lov att ta en prisa nikotintuggummin nu för jag har precis slutat upp med eländet..(2007)
          Eller så skiter man i det och tar en prisa snus som en riktig karl, är nere i träsket igen (2008)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
          2 svar
          2 602 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg TomHiddleston  
          Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57