Tjena!
Hur gör ni med utrustning som ligger där hemma och aldrig används?
Jag har säkert fem st äldre rullar som inte kommer användas. Skulle gissa på ett värde mellan 200-500 för rullarna. Några spön i samma prisklass. Jättesvårt att värdera Känns onödigt att kasta dem och att sälja dem här och någon stackare ska behöva betala frakt känns ju också sisådär. Vad jag vet så finns det ingen fiskeklubb med ungdomar som kan behöva dem heller...
Det är:
Mitchell avocet silver 4000 värde kanske 400 ??
Mitchell avocet silver 2000 värde kanske 400 ??
Abu Cardinal 504 ALBi värde 200 ??
Äldre Shimano Catana värde 200 ??
Abu Cardinal S20 värde 300 ??
Daiwa Aird 8 el 9 " värde 300 ??
Shimano Nexave 9" Värde 400 ??
Abu Venerate 8" 10-35 g värde 400 ??
Bft Walker Vertical 24g Värde 3-400 ??
Har också en skärm/ekolod Lowrance Elite 4x Chirp värde 1000-1200 ??
Är det någom som har något förslag? Absolut inget fel på grejorna. Tveksamt om jag har kvitto kvar på alla prylarna. Lodet och några av rullarna o spöna men inte alla.
Om någon av Bergman el Henke tycker att det här inlägget borde ligga under någon annan del av forumet så är det bara att flytta det // sadda
Hur gör ni med utrustning som ligger där hemma och aldrig används?
Jag har säkert fem st äldre rullar som inte kommer användas. Skulle gissa på ett värde mellan 200-500 för rullarna. Några spön i samma prisklass. Jättesvårt att värdera Känns onödigt att kasta dem och att sälja dem här och någon stackare ska behöva betala frakt känns ju också sisådär. Vad jag vet så finns det ingen fiskeklubb med ungdomar som kan behöva dem heller...
Det är:
Mitchell avocet silver 4000 värde kanske 400 ??
Mitchell avocet silver 2000 värde kanske 400 ??
Abu Cardinal 504 ALBi värde 200 ??
Äldre Shimano Catana värde 200 ??
Abu Cardinal S20 värde 300 ??
Daiwa Aird 8 el 9 " värde 300 ??
Shimano Nexave 9" Värde 400 ??
Abu Venerate 8" 10-35 g värde 400 ??
Bft Walker Vertical 24g Värde 3-400 ??
Har också en skärm/ekolod Lowrance Elite 4x Chirp värde 1000-1200 ??
Är det någom som har något förslag? Absolut inget fel på grejorna. Tveksamt om jag har kvitto kvar på alla prylarna. Lodet och några av rullarna o spöna men inte alla.
Om någon av Bergman el Henke tycker att det här inlägget borde ligga under någon annan del av forumet så är det bara att flytta det // sadda
Kommentera