Ursprungligen postat av Classe69
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Ska ut och fiska nu. Kan lägga upp bilder på rullen och berätta hur veven kändes. Måste även tacka Micke på sportfiskeboden för skitgrymm service. Han tog sig tid att gå igenom allt och skruva ihop prylarna trots en full butik med kunder.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inläggSka ut och fiska nu. Kan lägga upp bilder på rullen och berätta hur veven kändes. Måste även tacka Micke på sportfiskeboden för skitgrymm service. Han tog sig tid att gå igenom allt och skruva ihop prylarna trots en full butik med kunder.
Alltid trevliga och jävligt kunniga :-)
Jag handlar mycket där :-)Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
- Gillar 2
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
Dom är Guld inne på Sportfiskeboden.com
Alltid trevliga och jävligt kunniga :-)
Jag handlar mycket där :-)
- Gillar 1
Kommentera
-
Runda knoppar, så vackert! Men tyvärr inte alls lika sköna att hålla i tycker jag.
Kan liknas lite vid att köra med apstyre på en glidare, coolt som fan men inte helt ergonomiskt.
Ska ändå försöka ge dom runda en chans till innan jag byter ut veven på min japan rocket.
Kommentera
-
Bytte åter tumplattan på min C3, tycker denna blev snyggare än den i ren aluminium.
Kastar dessutom precis lika bra som UT - trimmade C4.
C3 har Record spole keramiska lager och lättat mellanhjul och keramisk knivbult.
Min supertrimmade Rocket är fortfarande inte invigd än.3 Foton
- Gillar 2
Kommentera
-
Tjena. Nu har jag varit ute och testan rullen.
Måste säga att jag är jävligt nöjd med veven. Skön som fan. Tycker att rundknoppade beastveven är skön på sitt sätt men den här passade bättre till min VC.
Köpte en lättar linförare i svart också. Tycker det blev snygg tillsammans med veven, trots att jag var skeptisk i början.
Linförare gjorde skillnad den med. Trodde inte man skulle känna så mycket men den kastar bättre. Med den nya Inshoreveven känns den som en helt annan rulle.
Skitfiske mina vänner2 Foton
- Gillar 4
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inläggTjena. Nu har jag varit ute och testan rullen.
Måste säga att jag är jävligt nöjd med veven. Skön som fan. Tycker att rundknoppade beastveven är skön på sitt sätt men den här passade bättre till min VC.
Köpte en lättar linförare i svart också. Tycker det blev snygg tillsammans med veven, trots att jag var skeptisk i början.
Linförare gjorde skillnad den med. Trodde inte man skulle känna så mycket men den kastar bättre. Med den nya Inshoreveven känns den som en helt annan rulle.
Skitfiske mina vännerDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Reekie Visa inläggRunda knoppar, så vackert! Men tyvärr inte alls lika sköna att hålla i tycker jag.
Kan liknas lite vid att köra med apstyre på en glidare, coolt som fan men inte helt ergonomiskt.
Ska ändå försöka ge dom runda en chans till innan jag byter ut veven på min japan rocket.
Samma här,. Inte heller helt kompis med runda knoppar!
Men snyggt absolut det är ju så en klassisk Ambassadeur skall se ut.
Abus runda dubbelknoppsvev den är inte rolig alltså, men stilren som få.
TG veven är något mittemellan ful och cool,,, måste fundera lite till innan jag vågar provar en sådan.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av nephilimFör ett tag sedan så fick jag en låda med en drös gamla fiskeprylar, det mesta skulle jag datera...1 Foto
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2024-10-31, 21:51 -
-
av TobbeandHar dessa drag och tänkte höra om det möjligen finns något samlarvärde i dessa?
...5 Foton-
2024-08-15, 17:30 -
-
av NicandGrabben köpte en gammal fiskelåda på loppis. Finns här något spännande på bilden?
wobblerna är...1 Foto-
2024-07-28, 11:19 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
|
2 svar
2 600 visningar
0 gillar