Kul köp oavsett Kimmen, bra prylar i rullen uppenbarligen.
Jag kommer heller inte på vilken rulle det tumstödet i svart eloxering kommer från, någon som vet?
På svarta rullar gillar jag kromade veven med blanka knoppar som först satt på rullar i slutet av 70-talet, bland annat klassiska CA-rullarna och nu sitter på diverse retromodeller.
Rullen på bild är japanska specialversionen 6500CSH Special Black, gavlarna är mycket lika dina men har stansad text så inte ursprunget till din rulle.
Jag är löjligt förtjust i den veven ihop med Striper Drag-stjärnhjulet:
7000-diameter på stjärnhjul men till 4000-6000. Inshore-vev på bilden.
Tyvärr finns inte den kromade versionen av stjärnhjulet kvar i Svängsta då samtliga verkar ha köpts upp av personer som haft vett att tjäna pengar på en sådan affär.
Jag kommer heller inte på vilken rulle det tumstödet i svart eloxering kommer från, någon som vet?
Ursprungligen postat av Kimmen
Visa inlägg
Rullen på bild är japanska specialversionen 6500CSH Special Black, gavlarna är mycket lika dina men har stansad text så inte ursprunget till din rulle.
Jag är löjligt förtjust i den veven ihop med Striper Drag-stjärnhjulet:
7000-diameter på stjärnhjul men till 4000-6000. Inshore-vev på bilden.
Tyvärr finns inte den kromade versionen av stjärnhjulet kvar i Svängsta då samtliga verkar ha köpts upp av personer som haft vett att tjäna pengar på en sådan affär.
Kommentera