Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• anteman
    replied
    Denna är som gjord för känsliga rullar..
    Click image for larger version

Name:	F487C9C1-E355-43FE-9567-A59C7EA12C77.jpeg
Views:	395
Size:	123,6 KB
ID:	2544682

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
    Nej nej nej!!! Ni får ju inte fiska med rullarna så dom blir blöta och gud förbjude smutsiga av alla luftföroreningar samt solblekt!!!! Lägg dom genast i vitrinskåpet med dämpad belysning och rätt rumstemperatur.
    Det hade varit det säkraste, hade man haft råd skulle man ha dubbletter av alla rullar, en av varje i vitrinskåpet och en av varje att fiska med :-)

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg

Är det salt avlagringar du menar? Har faktiskt inte råkar ut för det, men fiskar knappt i bräckvatten heller.
    Har väl efter väldigt lång tid råkat få någon kalkavlagring men har aldrig haft problem med att få bort det med diskmedel och trasa, alternativt borste.
    Kan ta en bild någon gång. Blir dampig när jag inte får till det när jag ändå har rullarna isär. Men jag kommer nog på något.

Lämna en kommentar:

• Reekie
    replied
    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
    Nej nej nej!!! Ni får ju inte fiska med rullarna så dom blir blöta och gud förbjude smutsiga av alla luftföroreningar samt solblekt!!!! Lägg dom genast i vitrinskåpet med dämpad belysning och rätt rumstemperatur.
    Kanske lika bäst det :-D

Lämna en kommentar:

• Reekie
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

Tjena min vän.

Har du fått problem avlagringar, och får du bort dom med diskmedel och tandborste. Eller finns det något annat trick?

Många frågor nu :-)
    Är det salt avlagringar du menar? Har faktiskt inte råkar ut för det, men fiskar knappt i bräckvatten heller.
    Har väl efter väldigt lång tid råkat få någon kalkavlagring men har aldrig haft problem med att få bort det med diskmedel och trasa, alternativt borste.

Lämna en kommentar:

• Xerup
    replied

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg
    Har aldrig behövt någon ultraljudstvätt till mina rullar. Milt diskmedel och en trasa sen det blir skinande rent.
    Tjena min vän.

Har du fått problem avlagringar, och får du bort dom med diskmedel och tandborste. Eller finns det något annat trick?

Många frågor nu :-)

Lämna en kommentar:

• Reekie
    replied
    Har aldrig behövt någon ultraljudstvätt till mina rullar. Milt diskmedel och en trasa sen det blir skinande rent.

Lämna en kommentar:

• JontaK
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    Jag kanske bör investera i en utraljudstvätt. Vad kostar en bra sådan? Vet att det finns lite billigare varianter men vill helst ha en som håller bra kvalitet, men samtidigt vill jag inte betala tre lax för en sådan.
    Jag har haft två hyfsat billiga varianter i många år, fungerar utmärkt.
    Har personligen inget behov av värmeelement då jag kör delar så kort tid och för hög ultraljudseffekt kan skada olika former av ytbehandlingar.

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Jag kanske bör investera i en utraljudstvätt. Vad kostar en bra sådan? Vet att det finns lite billigare varianter men vill helst ha en som håller bra kvalitet, men samtidigt vill jag inte betala tre lax för en sådan.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
3 427 svar
239 671 visningar
12 gillar
Senaste inlägg emilone
av emilone