Visa upp era ambassadeurer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era ambassadeurer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Wilier75
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    Tjena. Nu får jag äntligen notiser när det görs inlägg här på FS. Har haft ett jäkla problem med FS på sista tiden.

Nog om detta. Är det någon av er gubbar som vet vad detta är för raket? Har aldrig sätt den färgen och är sugen på att köpa. Killen säger att han har flera av denna färg som han ärvt av sin far. Känns lite halvskumt.

Har sett dessa Rocket på Tradera, kanske samma säljare.

Lämna en kommentar:

• Wilier75
    replied
    Click image for larger version

Name:	DSC_0069.JPG
Views:	322
Size:	1,86 MB
ID:	2564611 Abu's trimspole med hål och även trimskruven i Orbis nu, men resten är desamma.
    Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg

Runda knoppar på en klassisk vev är absolut snyggast, men mina tjocka korvfingrar tycker inte alls om att greppa dom tyvärr.

Edit : jävlar vad snygg orbisen är på spöt, får nog plocka fram min egen och fiska med snart.
    Dina klassiska rullar är oerhört läckra, söker men hittar inga fina. Jo de riktigt fina går för alldeles för högt pris.
    Japp! Min favorit och löste det genom att köpa en till och trimma. Den första står display helt orörd.

Den trimmade fick Abu's trimspole hade Recordspolen först, den var snyggare och mera utseendemässigt korrekt. Men med lina på så gör det inte så mycket. Click image for larger version  Name:	DSC_0085.JPG Views:	0 Size:	1,63 MB ID:	2564608Click image for larger version  Name:	DSC_0077.JPG Views:	0 Size:	2,04 MB ID:	2564609
    Senast ändrad av Wilier75; 2020-11-21, 08:56.

Lämna en kommentar:

• Xerup
    replied
    Varför halvskumt? 900:- är väl inget konsigt pris för en sån rulle... har killen inga kvitton på den kanske rullen är stulen men det finns det väl inte evidens för?

Lämna en kommentar:

• Alman
    replied
    Tjena. Nu får jag äntligen notiser när det görs inlägg här på FS. Har haft ett jäkla problem med FS på sista tiden.

Nog om detta. Är det någon av er gubbar som vet vad detta är för raket? Har aldrig sätt den färgen och är sugen på att köpa. Killen säger att han har flera av denna färg som han ärvt av sin far. Känns lite halvskumt.

Lämna en kommentar:

• Reekie
    replied
    Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
    Click image for larger version  Name:	DSC_0078.JPG Views:	23 Size:	2,39 MB ID:	2564584

Behöll klassiska utseendet på min Orbis som jag trimmade, tycker runda vevknopparna funkar fint!
    Runda knoppar på en klassisk vev är absolut snyggast, men mina tjocka korvfingrar tycker inte alls om att greppa dom tyvärr.

Edit : jävlar vad snygg orbisen är på spöt, får nog plocka fram min egen och fiska med snart.

Lämna en kommentar:

• Wilier75
    replied

Name:	DSC_0078.JPG
Views:	359
Size:	2,39 MB
ID:	2564584
    Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg
    Tack JontaK även jag har testat beastvev på en rocket, utseendet blev totalsabbat, och runda vevknoppar har jag aldrig gillat heller.
    Men är dom som använder beastvevar nöjda så är det bra :-)
    Behöll klassiska utseendet på min Orbis som jag trimmade, tycker runda vevknopparna funkar fint!

Lämna en kommentar:

• Reekie
    replied
    Tack JontaK även jag har testat beastvev på en rocket, utseendet blev totalsabbat, och runda vevknoppar har jag aldrig gillat heller.
    Men är dom som använder beastvevar nöjda så är det bra :-)

Lämna en kommentar:

• JontaK
    replied
    Reekie vilken underbar kontrast mot Beast-vevar och annan nymodig skit.
    Riktigt tjusigt!

Lämna en kommentar:

• Reekie
    replied

Name:	DSC_0320.JPG
Views:	368
Size:	1,81 MB
ID:	2564458Click image for larger version

Name:	DSC_0318.JPG
Views:	373
Size:	1,50 MB
ID:	2564457
    Snart är vi inne i december och det börjar närma sig jul, och självklart ska man göra sin favorit ambassadeur julfin.
    En röd powerhandle inhandlades och ersatte den silvriga så nu är man redo för december och julgrisar.

Lämna en kommentar:

• Wilier75
    replied
    Ursprungligen postat av Geronimo Visa inlägg
    Man är ju olika. Jag bryr mig inte speciellt kring det kosmetiska utan skulle absolut kunna lägga rullen på betongpiren varje gång trots att jag vet att det repar. Vet att det retar en del men som sagt, man är olika kring det. Jag tycker det borde vara jobbigt att vara så pedantisk med grejerna men så länge var och en är glad över sitt så är väl allt bra antar jag :-)
    Jo det är jobbigt!
    Kan inte rå för det, mina leksaker jag hade som barn var också i skick som nytt trots användning.
    Alltid varit rädd om saker och vill ha det i skick som nytt.
    Tyvärr får ju saker man använder småmärken osv, oavsett hur rädd man är om bilen osv uppkommer stenskott och något dörruppslag.
    Mina saker ska vara perfekta, likadant med kläder.
    Oerhört noggrann med kläderna, alltid varit.
    Någon diagnos har jag säkert, i militära var jag till och med oerhört rädd om fältuniformen.
    Alla på mitt kompani bytte uniform minst 1-2 gånger under tjänstgöringen utom jag. Tvätta min själv, så slapp jag ju sy om kragspeglar kompanimärke och pek-märket. Idag är det väl kardborrband.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
3 428 svar
239 867 visningar
12 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av JontaK, 2019-03-28, 21:01