Ursprungligen postat av Alman
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Abu's trimspole med hål och även trimskruven i Orbis nu, men resten är desamma.Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg
Runda knoppar på en klassisk vev är absolut snyggast, men mina tjocka korvfingrar tycker inte alls om att greppa dom tyvärr.
Edit : jävlar vad snygg orbisen är på spöt, får nog plocka fram min egen och fiska med snart.
Japp! Min favorit och löste det genom att köpa en till och trimma. Den första står display helt orörd.
Den trimmade fick Abu's trimspole hade Recordspolen först, den var snyggare och mera utseendemässigt korrekt. Men med lina på så gör det inte så mycket.Senast ändrad av Wilier75; 2020-11-21, 08:56.
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
-
Varför halvskumt? 900:- är väl inget konsigt pris för en sån rulle... har killen inga kvitton på den kanske rullen är stulen men det finns det väl inte evidens för?
Lämna en kommentar:
-
Tjena. Nu får jag äntligen notiser när det görs inlägg här på FS. Har haft ett jäkla problem med FS på sista tiden.
Nog om detta. Är det någon av er gubbar som vet vad detta är för raket? Har aldrig sätt den färgen och är sugen på att köpa. Killen säger att han har flera av denna färg som han ärvt av sin far. Känns lite halvskumt.
1 Foto
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
Edit : jävlar vad snygg orbisen är på spöt, får nog plocka fram min egen och fiska med snart.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Reekie Visa inläggTack JontaK även jag har testat beastvev på en rocket, utseendet blev totalsabbat, och runda vevknoppar har jag aldrig gillat heller.
Men är dom som använder beastvevar nöjda så är det bra :-)
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
-
Ursprungligen postat av Geronimo Visa inläggMan är ju olika. Jag bryr mig inte speciellt kring det kosmetiska utan skulle absolut kunna lägga rullen på betongpiren varje gång trots att jag vet att det repar. Vet att det retar en del men som sagt, man är olika kring det. Jag tycker det borde vara jobbigt att vara så pedantisk med grejerna men så länge var och en är glad över sitt så är väl allt bra antar jag :-)
Kan inte rå för det, mina leksaker jag hade som barn var också i skick som nytt trots användning.
Alltid varit rädd om saker och vill ha det i skick som nytt.
Tyvärr får ju saker man använder småmärken osv, oavsett hur rädd man är om bilen osv uppkommer stenskott och något dörruppslag.
Mina saker ska vara perfekta, likadant med kläder.
Oerhört noggrann med kläderna, alltid varit.
Någon diagnos har jag säkert, i militära var jag till och med oerhört rädd om fältuniformen.
Alla på mitt kompani bytte uniform minst 1-2 gånger under tjänstgöringen utom jag. Tvätta min själv, så slapp jag ju sy om kragspeglar kompanimärke och pek-märket. Idag är det väl kardborrband.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Värdera utrustning - dödsboav AnnawHej igen, här kommer några bilder - verkar mest vara Abu Garcia-prylar. Nåt som sticker ut? Tar tacksamt...19 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-01-23, 20:31 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav emiloneHej,
Har en ABU record 2300 i min samling som jag är osäker på pris kring, har ni några...2 Foton-
2025-01-07, 10:11 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav fiiorBeast HD2 Foton
-
2024-12-30, 21:31 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57