Hittade denna nya uppfinning på ett annat forum, en vasskyddad trekrok som skulle kunna förhindra en del bottennapp, och därmed spara en del pengar åt folk. Vad tror ni om denna idé? De kostar visserligen 10 spänn styck men det är ju ändå billigare än att köpa ett nytt bete för kanske 150 spänn eller mer...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Snag Eliminator - vasskyddade trekrokar
Collapse
X
-
Snag Eliminator - vasskyddade trekrokar
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug LarsonTaggar: Ingen
-
0.36 flätlina är ett annat bra sätt att behålla beten
Allvarligt så måste krokningsförmågan påverkas negativt,
det ligger ju i produktens natur,
men i en del vatten kan det säkert vara värt.....
Vissa kast avstår man ju ifrån pga tät vegetation och med dessa kan man ju iaf göra ett försök.
-
Snag Eliminator
Jag håller med om att det absolut bästa sättet att slippa förlora sina beten är att använda spunnen lina. Den allra största anledningen till att jag utvecklade produkten Snag Eliminator var att jag ville kunna fiska effetivt även där det fans vegitation eller andra hinder.
Jag får ofta frågan om kroknings egenskaperna påverkas av plasten. Jag har inte märkt någon större skillnad själv och inbillar mej att om någon av mina kunder varit missnöjda så borde jag fått höra det. Har sållt ca 5000 krokar och inga klagomål ännu.
Mvh Björn Ljungström / BCL Fishing Gear
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Spy0.36 flätlina är ett annat bra sätt att behålla beten
Allvarligt så måste krokningsförmågan påverkas negativt,
det ligger ju i produktens natur,
men i en del vatten kan det säkert vara värt.....
Vissa kast avstår man ju ifrån pga tät vegetation och med dessa kan man ju iaf göra ett försök.sigpic
Kommentera
-
Björn : Är skeptisk som få, bara det faktum att du inte ens reggat dig på denna sidan förrns det börjar pratas om din produkt gör mig misstänksam ...
Men jag ger dig gärna chansen att överbevisa mig. Du hittar ingen större kanelträskare än g0wdn med polers. Vi är alltid bland grönsakerna och jagar så vi ska gladeligen vittna om effektiviteten på din produkt. Allting +/- kommer att dokumenteras med kameran och läggas ut här. (Mao gratis reklam för dig om din produkt håller måttet) Du kan pma eller maila så ska du få adressen vart du kan skicka dina gratisprover !
[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av g0wdnBjörn : Är skeptisk som få, bara det faktum att du inte ens reggat dig på denna sidan förrns det börjar pratas om din produkt gör mig misstänksam ...
Men jag ger dig gärna chansen att överbevisa mig. Du hittar ingen större kanelträskare än g0wdn med polers. Vi är alltid bland grönsakerna och jagar så vi ska gladeligen vittna om effektiviteten på din produkt. Allting +/- kommer att dokumenteras med kameran och läggas ut här. (Mao gratis reklam för dig om din produkt håller måttet) Du kan pma eller maila så ska du få adressen vart du kan skicka dina gratisprover !
Mvh Björn Ljungström / BCL Fishing Gear
Kommentera
-
Det var som f_n
Imponerad, kolla mailen - har skickat info !
mvh / g0wdn[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Daahlqwist Visa inläggVad hände med testerna nu då? Gått snart 3 år sen tråden startades och utmaningen, blev den ens av?
Vart finns krokarna att köpa nu???
/Daahlqwist
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2024-11-09, 18:27 -
-
av nephilimFör ett tag sedan så fick jag en låda med en drös gamla fiskeprylar, det mesta skulle jag datera...1 Foto
-
2024-10-31, 21:51 -
-
av TobbeandHar dessa drag och tänkte höra om det möjligen finns något samlarvärde i dessa?
...5 Foton-
2024-08-15, 17:30 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
|
3 414 svar
238 662 visningar
12 gillar